RE: Ecency Uygulaması Hakkında - Yıllardan Sonra...

Ecency güzel çalışıyor ve ben de bir süredir kullanıyorum ancak ilk kullanmaya başladığımda web ve masaüstü versiyonlarında resim yükleme işleminin başarısız olduğunu fark etmiştim. Bunun üzerine birkaç yerden yazdım ancak ufak bir anlaşmazlık yaşadık iletişimde.

Sonuç olarak ben biraz kurcalayınca sorunun kaynağını buldum. Masaüstü ve web arayüzlerinde posting key ile giriş yaparsanız resim yükleme çalışmıyordu. Sadece owner key, active key veya hivesigner ile giriş yapılması durumunda resim yüklemeye izin veriyordu. Neyse durumu bildirdim, ilgileneceklerini söylediler ama konuyu takip etmedim. Belki düzeltilmiştir belki de en azından masaüstü tarafı için sonraki versiyonu bekliyorlardır.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency