LOH contest #66 Do you think you’ve ever encountered a ghost? - Crees que te has encontrado alguna vez con un fantasma? - Смятате ли, че някога сте срещали призрак? {EN}~{ES}~{BG}

img_0.07782266600352629.jpg

Hello Hive friends ☺ The Ladies of Hive are back with interesting topics as challenges this week and of course I'm joining in:

Do you think you've ever encountered a ghost?

First of all I want to start by saying,I believe in these things,I have had several experience and I always feel the presence of someone and I know when they are,but probably the most interesting one if I can say it was quite a few years ago.I was with some friends with the kindergarten across the street and like every night we would take a walk there or sit on the benches and talk. And one of those nights as we were walking before we got to the gazebo it was obvious that there was nobody there, but just as we approached I saw a little boy sitting there.He was about 10 years old and he was looking at us. And there was no one really..because I was the only one who saw him.It doesn't matter that so many years have passed I still remember that day because it was the first time I saw something like that, I don't know if it was a ghost or what it was, I just know it was there and I saw it.... I don't watch movies like that because then my brain works at 200 🤭 and as I have already commented I have other experiences,which are not nice at all.I believe in these things and I know there is something.I hope you liked the post and I want to invite @projectmamabg because I'm sure he has something to tell us

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)


img_0.07782266600352629.jpg

Hola amigos de Hive ☺ Las Damas de Hive vuelven a tener temas interesantes como retos esta semana y por supuesto me sumo a ellos:

Crees que te has encontrado alguna vez con un fantasma?

En primer lugar quiero empezar diciendo,yo creo en estas cosas,he tenido varias experiencia y siempre siento la presencia de alguien y sé cuando esta,pero probablemente la más interesante si puedo decirlo fue hace bastantes años.Estaba con unos amigos con el jardín infantil enfrente y como todas las noches dábamos un paseo por allí o nos sentábamos en los bancos a hablar. Y una de esas noches mientras caminábamos antes de llegar a la glorieta era obvio que no había nadie, pero justo cuando nos acercamos vi a un niño sentado allí.Tendría unos 10 años y nos miraba. Y no había nadie realmente..porque yo fui la único que lo vio.No importa que hayan pasado tantos años todavía recuerdo ese dia porque fue la primera vez que vi algo así, no sé si era un fantasma o qué era, sólo sé que estaba ahí y lo vi.... No veo películas así porque luego mi cerebro trabaja a 200 🤭 y como ya he comentado tengo otras experiencias,que no son nada agradables.Yo creo en estas cosas y sé que hay algo.Espero que os haya gustado el post y quiero invitar a @projectmamabg porque seguro que tiene algo que contarnos


img_0.07782266600352629.jpg

Здравейте Hive приятели ☺ Дамите на Hive отново имат интересни теми като предизвикателства тази седмица и разбира се ще се включа.Първата тема е:

Смятате ли, че някога сте срещали призрак?

Първо искам да започна с това,че аз вярвам в тези неща имам разни случки и усещам чужно присъстие и знам кога има такова,но може би най-интересната ако мога така да кажа беше преди доста години.Бяхме с няколко приятелки с децката градина срещу нас и както всяка вечер си правехме разходка там или сядахме на пейките и си говорихме.И една от тези вечери както се разхождахме преди да стигнем до беседката се виждаше, че няма никой, но точно когато приближихме аз видях момче седнало там.Беше на около може би 10 години и ни гледаше.. А реално нямаше никой..защото само аз го видях.Нищо че минаха толкова много години все още помня тази случка, защото беше първия път в който видях нещо подобно, не знам дали беше призрак или какво беше, знам само, че беше там и го видях..Не гледам такива филми, защото после мозъкът ми работи на 200 🤭 а и както споменах по горе имам и други случки,който не са никак приятни.Вярвам в тези неща и знам, че има нещо.Надявам се поста да ви е харесал а аз искам да поканя @projectmamabg защото съм сигурна, че има какво да ни разкаже

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
23 Comments
Ecency