Ladies of Hive content #43 What life lesson did you learn the hard way?- Qué lección de vida aprendiste por las malas? Какъв урок научих по трудния начин? {ЕN}~{ES}~{BG}

img_0.8758525123158712.jpg

Hi everyone. Already when the challenge came out @projectmamabg proposed me to participate but I was late to it and @maglen.peeva reminded me by tagging me 🙏I'm in with the second theme:

What a lesson learned the hard way:

Years ago I was studying in a beauty academy and when I graduated from the academy I got a call, that a woman was looking for a masseuse girl for a very famous place here. The place is very expensive and only works with foreigners and I was worried about not being able to handle the English language. I know, I understand it more or less, but speaking it is a bit difficult for me, but I still accepted, everyone told me that it would be very cool to earn well there and I accepted. Everything was going well even though not everyone wanted a massage, because people went there to have fun and drink, not to get massages. The coworkers were super cool, each from a different part of the world and it was a lot of fun with them. Until the woman in question came one day and told me that it was my fault that there are not many massages, that they earned very little with me and that she wanted me to quit. She brought me the papers for me to sign and told me that she was going to deposit the money in my bank account.... Yes but no... I'm still waiting for her to transfer it to me and it wasn't little, but that's another issue 😒 Then I found out that the other girls before me didn't get paid either. .... One girl even went to sue her and everyone was telling me I should do the same but I didn't , because I kept thinking of others before me .... All I know is that everything comes back and everyone gets what they deserve.

I had a supposed best friend that I later found out, she said all kinds of things behind my back, she told things that I told her and the dumbest thing was that when I asked her if it was all true she denied it .... And of the people I found out there was no way they would lie to me. And on top of that she blocked me then. Needless to say I had a very bad time, but with time everything passed and until one day she looked for me and wanted everything to be like before, that I forgave her, everyone makes mistakes etc. But I told her that it could not be and that I did not want us to be friends again and she again, that everyone makes mistakes, everyone deserves a second chance. I don't see things that way for me betrayal no matter who it comes from is not forgiven. I don't forgive! Because the person who hurts me at the moment he does it does not think about how I am going to feel, how I am going to live it and what consequences there may be for me afterwards? Why then when he already repents and I am obliged to forgive and forget and he will go back to the way he was before? With me it can't happen. Once I'm disappointed I say end and it's over no matter how much it hurts.

What I learned the hard way....

√ I learned not to let so many people into my life and not to trust so easily.
√ I learned that everything should always be said in the moment, and not glossed over so that others don't feel bad for me.
√ I learned that I should say NO when I don't want to do something, or go somewhere with someone just to make them feel good.
√ I learned that I should think of myself first and then others.
√ I learned that you have to look forward and never to the past, that's what the past is for.
√ And most importantly in my opinion, despite all the bad things I have been through I have been made and taught to love myself for who I am and that I should like what I see in the mirror not people.

I hope you liked my post ☺ And I want to tag @mariya36 to chime in.


Español


Hola a todos. Ya cuando salió el reto @projectmamabg me propuso participar pero llegué tarde a él y @maglen.peeva me lo recordó etiquetándome 🙏Me apunto con el segundo tema:

Qué lección aprendida por las malas:

Hace años estaba estudiando en una academia de estética y cuando me gradué de la academia recibí una llamada, que una mujer estaba buscando una chica masajista para un lugar muy famoso aquí. El lugar es muy caro y sólo trabaja con extranjeros y me preocupaba no poder manejar el idioma inglés. Lo sé, lo entiendo mas o mesos, pero hablarlo es un poco difícil para mí, pero aun así acepté.Todo el mundo me dijera que sería muy guay ganar bien allí y acepté. Todo iba bien aunque no todo el mundo quería un masaje,porque la gente iba allí a divertirse y a beber, no a recibir masajes. Los compañeros eran superguays, cada uno de una parte diferente del mundo y fue muy divertido con ellos. Hasta que la mujer en cuestión vino un día y me dijo que era culpa mía que no hay muchos masajes, que ganaban muy poco conmigo y que quería que lo dejara. Me trajo los papeles para que los firmara y me dijo que me iba a depositar el dinero en mi cuenta bancaria... Sí pero no... Todavía estoy esperando que me lo transfiera y no fue poco, pero eso es otro tema 😒 Después me enteré que a las otras chicas anteriores a mí tampoco les pagaron. ... Incluso una chica fue a demandarla y todo el mundo me decía que debía hacer lo mismo pero no lo hice , porque seguía pensando en los demás antes que a mí ... Lo único que sé es que todo vuelve y cada uno tiene lo que se merece.

Tenia una supuesta mejor amiga que luego me enteré, decía todo tipo de cosas a mis espaldas, contaba cosas que yo le contaba a ella y lo más tonto fue que cuando le pregunté si era todo cierto lo negó... Y de las personas que me enteré no había manera de que me mientan. Y encima me bloqueó entonces. No hace falta que diga lo pase muy mal, pero con el tiempo todo pasó y hasta que un día me buscó y quiso que todo fuera como antes, que la perdonara, todo el mundo comete errores etc. Pero le dije que no podía ser y que no quería que volviéramos a ser amigas y ella de nuevo,que todo el mundo comete errores, todo el mundo merece una segunda oportunidad. Yo no veo las cosas así para mi la traición no importa de quien sea no se perdona. ¡Yo no perdono! Porque la persona que me hace daño en el momento en que lo hace no piensa en cómo me voy a sentir, cómo lo voy a vivir y qué consecuencias puede haber para mí después... Por qué entonces cuando ya se arrepiente y estoy obligada a perdonar y olvidar y volverá a ser como antes... Conmigo no puede pasar. Una vez que me decepcionan digo fin y se acaba por mucho que me duele.

Lo que aprendí por las malas...

√ Aprendí a no dejar entrar en mi vida a tanta gente y a no confiar tan fácilmente.
√ He aprendido que todo debe ser dicho siempre en el momento, y no glosado para que los demás no se sientan mal por mí.
√ Aprendí que debo decir NO cuando no quiero hacer algo, o ir a algún sitio con alguien sólo para que se sienta bien.
√ Aprendí que debo pensar primero en mí y luego en los demás.
√ Aprendí que hay que mirar hacia adelante y nunca al pasado, para eso está el pasado.
√ Y lo más importante en mi opinión, a pesar de todo lo malo que he pasado me han hecho y me han enseñado a quererme por lo que soy y que me debe gustar lo que veo en el espejo no a las personas. Espero que te haya gustado mi post ☺ Y quiero etiquetar a @mariya36 para que intervenga.



Български

Здравейте на всички. Още като излезе предизвикателството @projectmamabg ми предложи да участвам, но бях забавила за него и @maglen.peeva ми напомни като ме отбеляза 🙏Включвам се с втората тема:

Какво урок научих по трудния начин:

Преди години учех в академия за козметикачка и когато завърших от академията ми се обадиха,че жена търси момиче за масажистка за много известно място тук. Мястото е много скъпо и се работи само с чужденци и се притеснявах, че няма да мога да се справя с английския език. Знам го, разбирам го горе долу, но да го говоря ми малко трудно, но все пак се съгласих всички ми казваха, че там ще е много яко ще се печели добре и се съгласих. Всичко вървеше добре въпреки, че не всеки желаеше масаж, защото хората отиваха там да се забавляват и да пият а не да си правят масажи. Колегите бяха супер готини, всеки от различна топка на света и беше много забавно с тях. Докато един ден не дойде въпросната жена и не ми каза, че аз съм виновна, че няма оборот, че печелят много малко от мен и иска да напусна. Донесе ми документите за да подпиша и ми каза, че ще ми внесе парите в банковата сметка... Да ама не... Все още чакам да ми ги преведе и не бяха малко,но това е друг въпрос 😒 В последвие разбрах, че и на другите момичета преди мен не и им е било платено... Даже едното момиче тръгна да я съди и всеки ми казваше, че и за трябва да направя същото, но аз не го направих , защото все мисля за другите да не им е гадно а за мен не... Знам само едно, че всичко се връща и всеки получва заслуженото си.

Има една уж най-добра приятелка, която в последствие разбрах,че ми е говорила зад гърба какви ли не неща, разказвала е неща, който аз съм и споделяла и най-тъпото нещо беше когато я попитах дали всичко това е вярно тя отричаше.. А от хората,който го разбрах нямаше как да са сме излъгали. И на всичкото отгоре ме блокира тогава. Не е нужно да казвам колко гадно ми беше тогава, но с времето всичко мина и докато един ден тя не ме потърси и искаше всичко да е както преди, да съм и простяла, всеки прави грешки и т.н Но аз и казах, че няма как да стане и че не искам отново да сме приятелки и тя пак,че всеки прави грешки, всеки заслужава втори шанс. Ми аз не виждам нещата така за мен предателството няма значение от кого е не се прощава. Аз не прощавам! Защото човекът, който наранява мен в момента в който го прави не си мисли за това как ще се почувствам аз, как аз ще го преживея и какви последствия може да има за мен след това... Защо тогава когато той вече съжалява и аз съм длъжна да простя и да забравя и пак да е както преди.. При мен няма как да стане. Един път разочароват ли ме казвам край и всичко приключва колкото и да ми е гадно.

Какво научих по трудния начин...

√ Научих се да не допускам вече толкова много хора в живота си и да не се доверявам толкова лесно.

√ Научих, че винаги всичко трябва да се казвам на момента, а не трябва да се премълчава за да не им е гадно на другите.

√ Научих, че трябва да казвам НЕ когато не искам нещо,да направя или да отида с някого някъде само за да му е добре на него.

√ Научих, че трябва да мисля първи за себе си и после за другите.

√ Научих, че трябва да се гледа напред и никога в миналото, то за това е минало за да остане там.

√ И най-важното според мен, въпреки всички лоши неща, който съм преживяла те ме накараха и ми показаха да обичам себе си такава каквато съм и че трябва аз да харесвам това, което виждам в огледалото а не хората.

Надявам се да вие е харесал моя пост ☺ И искам да отбележя @mariya36 да се включи.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency