[EN/BG] LoH Contest #43 - What life lesson did I learn the hard way? / Какъв житейски урок научих по трудния начин?

hard_way.png

Hi, I was invited by @madlen.peneva to participate in the challenge, I was going to participate but for some reason I kept putting off writing the post. Thanks to her I now have more incentive to get it done faster.

I will participate with the second topic.

What life lesson did I learn the hard way?

I have mentioned many times in my articles that I believe in the good found in people. I have always been willing to help someone in need, either financially, with moral support or with advice.

Unfortunately, they have not always treated me that way. The last few examples have made me "forget about certain people".

  • A friend asked me to do a website for her father who had a successful pool building and maintenance company. Everything was super. I wrote the copy for the site - they approved it, I made the site local - they loved it. We even chose a domain together. We also agreed on the price to be paid to me. Well, I'm still waiting for it. The domain was about to expire and I wrote to her asking if I should pay for it again, and at least pay my costs on it. Nothing was paid to me...

  • Another fresh example about a month old. I may have myself to blame there. I could see I was being lied to but didn't want to believe it. A user from Hive contacted me on Discord and asked me to send her 3 Hives as a donation. I looked at the account. She had posted some text there that she was alone with her little daughter and were very bad off financially. I suggested the option of where she could participate in challenges or post texts in general to be able to generate some income (the account was at least 6 months old as she had about 2 months left to post). After I don't know how many requests and I sent those 3 Hives. I know I lied because after that she stopped emailing me and before that she was emailing me everyday. Probably the whole story was one big lie, but I in my good heart was misled. No matter, can't do who knows what with my coins.

What did I learn the hard way?

1️⃣ I learned that I shouldn't trust people blindly. When someone asks for a service from me, I should make a contract with them and it should be mentioned what happens if the service or payment is late.

2️⃣ I've learned that I have to be more careful about what kind of people I let near me. Because I end up suffering and getting angry.

3️⃣ I learned that there are many people who want help - they don't need it - they are crooks and want to benefit from other people's kindness.

These are my thoughts and experiences. As a final note, I'd like to invite @sladkoizkushenie to participate in the challenge.

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

4.png

Здравейте, бях поканена от @madlen.peneva да участвам в предизвикателството, аз щях да участвам, но незнайно защо все отлагах написването на публикацията. Благодарение на нея имам вече по-голям стимул да я направя по-бързо.

Ще участвам с втората тема.

Какъв житейски урок научих по трудния начин?

Много пъти съм споменавала в моите статии, че вярвам в доброто намиращо се в хората. Винаги съм била готова да помогна на някого в нужда, като му помогна финансово, с морална подкрепа или със съвет.

За жалост не винаги към мен те са се държали по този начин. Последните няколко примера ме накараха да "забравя за определени хора".

  • Приятелка помоли да направя сайт за нейният баща, който имал успешна фирма за изграждане и поддръжка на басейни. Всичко беше супер. Написах текстовете за сайта - одобриха ги, направих сайта на локално устройство - харесаха го. Избрахме даже заедно домейн. Разбрахме се и за цената, която трябва да ми се плати. Ами все още си я чакам. Наближи момента да изтича домейна и и писах дали да го плащам отново, и поне да ми плати разноските по него. Нищо не ми се изплати...

  • Друг пресен пример на около месец. Там може би и аз самата съм си виновна. Виждах, че ме лъжат но не исках да повярвам. Потребител от Hive се свърза с мен в Discord и ме молеше да и изпратя като дарение 3 Hives. Разгледах акаунта. Там тя беше публикувала някоко текста, че е останала сама с дъщеричката си и били много зле финансово. Предложих и вариант къде да участва в предизвикателства или да публикува текстове като цяло за да може да генерира някакви приходи (акаунта беше на поне 6 месеца като имаше около 2 месеца изпуснато да се публикува). След не знам колко молби и изпратих тези 3 Hives. Знам излъгана съм, защото след това тя спря да ми пише, а преди това ми пишеше всеки ден. Вероятно цялата история беше една голяма лъжа, но аз с доброто си сърце се подведох. Няма значение, не може да направи кой знае нещо с моите монети.

Какво научих по трудния начин ли?

1️⃣ Научих, че не трябва да се доверявам сляпо на хората. Когато някой иска някаква услуга от мен, трябва да правя договор с него и да бъде упоменато какво се случва при закъснение на извършената услуга или заплащането.

2️⃣ Научих, че трябва да съм по-внимателна какви хора допускам до себе си. Защото накрая аз страдам и се ядосвам.

3️⃣ Научих, че има много хора, които искат помощ - не им трябва - мошенници са и искат да се облагодетелстват от чуждата доброта.

Това са моите мисли и преживявания. Като за финал искам да поканя @sladkoizkushenie да участва в предизвикателството.

The used images in this article have been created via Canva
All the images or some of them in this article are from this website. All Content on Pixabay is free to use for commercial and non-commercial purposes - Check the license]

4.png

Thank you for reading and have a gorgeous day!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
19 Comments
Ecency