TR Topluluğuna 'Token' Çağrısı

Merhaba sevgili TR topluluğu. Bildiğiniz gibi #TR #turkish #turkiye vb. etiketlerde ve HiveTR topluluğunda içerik küratörlüğü yapıyorum. Bir miktar Hive Power kiraladım. Bundan sonra kabile jetonları biriktirmeye başlıyorum. Ancak bütün bunlar belirli bir maliyet gerektiriyor.

Ben de TR topluluğuna bir çağrı yapmayı düşündüm. Elinizde bulunan tribe porojelerinin jetonlarını @turkiye hesabına gönderebilirsiniz. Veya kilitleyip delegasyon yapabilirsiniz. Hepimizin hesabında küratörlük yapmadığımız, boş duran proje jetonlarından bulunuyor. Bazıları satmaya/kilit açmaya değmeyecek kadar az. Bütün bunları @turkiye hesabına yönlendirirseniz sevinirim.

Bölyece cüzdanınızdayken bir şey ifade etmeyen ancak belli bir kaynakta biriktiğinde gayet güzel gelirlere dönüşebilecek bir oluşuma katkıda bulunmuş olacaksınız. Bundan sonra HP kısmındaki gelirlerde olduğu gibi, artık Hive Engine kısmındaki gelirler de hesabın geliştirilmesi ve topluluğun yararları için kullanılacak.

Not: Lütfen paylaşım yaparken, alakalı içeriklerde tribe projelerinin etiketlerini kullanmayı unutmayın. Konuyla alakalı yol gösterici bir paylaşım burada.

Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere.
grup.jpg
Görsel: kaynak

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency