Topluluk Sayfası Alan Değiştiriyor

Merhaba. Topluluk sayfasında en son 24 gün önce içerik üretilmiş.

Bu topluluk sayfasının gerekliliğinin kalmadığını düşünüyorum. Zaten mevcut durumda bir #TR "topluluğundan" söz edilemez. Dağınık bir şekilde içerik üreten, bazen etikette paylaşım yapan kullanıcılarız sadece.

Yeni bir topluluk sayfası oluşturmaktansa bu sayfanın isminin, tanıtım kısmının değiştirilip farklı bir alana yönderilmesinin daha uygun olacağını düşündüm. Yarın bu topluluk sayfanının ismini, tanıtım kısmını düzenleyeceğim. Ancak sayfada içerik üretmeye devam edebiliriz. Tabi ki yeni odaklanılan alana uygun olarak. Topşuluk sayfası Cent'in ödül havuzunda tarama listesine eklenecek. Eylül ayında topluluk sayfasının, Cent desteğinin duyurusunu yapacağım. O zamana kadar -ve tabi ki daha sonrasında- sayfanın yeni alanıyla ilgili içerik üreterek ödül kazanabilirsiniz.

Topluluktan desteği çekmiyorum. #tr etikende oylamalara devam ediyorum. Daha sonra gereklilik olursa tekrar topluluk sayfası oluşturabiliriz. Veya oluşturulan sayfaları destekleriz. Bu hesaptan içerik üreterek hesabın daha hızlı gelişmesi için çalışacağım. Aynı zamanda hesabı kullanarak siz de paylaşımlar yapabilirsiniz(topluluğa yönelik duyurular veya diğer genel paylaşımlar.) Bununla ilgili benimle iletişime geçmekten çekinmeyin. Bu hesap topluluk yararına kullanılmaya devam edecek. Umarım bir an önce tam anlamıyla bir "topluluk" haline gelebiliriz.

Ayrıca konuyla ilgili düşüncelerinizi, önerilerinizi lütfen paylaşın.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency