Hive'ın Hayatımızdaki Yerini Anlattık - Bölüm 2 - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #7

Merhaba arkadaşlar. Geçtiğimiz hafta gerçekleştirdiğimiz soru-cevap etkinliğimizin ikinci bölümü ile karşınızdayız. Etkinliklerimize bir süre ara vereceğiz. Tüm katılan, destek olan ve emeği geçen arkadaşlarımıza teşekkür ederiz. 🌼


Görseller için değerli arkadaşımız @Ruen'e teşekkürler

Videoaddiction Arkadaşımızın Sorusu:


@videoaddiction

Hive'ın günlük hayatınızdaki yeri nedir?


Ve İşte Cevaplarımız...

Crazygirl777

Ben Hive ye iki hafta önce katıldım . Kanıdığımdan bu yana inanın girdiğim tek sosyal platform Hive oldu .Artık nasıl güzel paylaşımlar yapabilirim nasıl güzel araştırmalar yapabilirim nerelere gidebilirim nerelerde hangi güzel yerleri fotoğraflayabilirim ve hangi güzel bilgileri sizlere aktarabilirim diye düşünmekteyim. Artık her gün bir sonraki günün yazısını planlamak dayım çünkü o gün eğer bir işim çıkarsa önceki gün zaten bir sonraki günün yazısını hazırlamış oluyorum . Hive yi çok ciddiye aldığım için yazılarımı erteleyeyim istemiyorum çünkü burası önemli bir mecra bir çok sosyal platformda fotoğraflar paylaştım fakat orada sadece sizi takip eden insanlar bu fotoğrafları ve bilgileri görüyorlardı . fakat bu bilgileri herkes görebiliyor. En önemlisi Burada bilgi sahibi de oluyorsun başkalarının yazılarını görebiliyorsun araştırmaların okuyorsun ve Kendi paylaşımlarından verimi sağlıyorsun. Bence bir çok mecra Hive gibi olmalı insanları bilgilendirmeleri insanların ihtiyaçlarını karşılamalı insanlara faydalı olmalı , insana dünyayı ve güzellikleri tanıtmalı , iyilik yaymalı diye düşünüyorum. HİVE iyiki varsı hep bizimle ol .. bu güzel soru için çok teşekkür ederim ☺️👏🏻👏🏻 hep birlikte en güzel yarınlara 🤗🤗


Baycan

Herkese merhaba 🤗

Aynı sevgili @sudefteri arkadaşımın dediği gibi hıve benim evimin odaları gibi... Ben bu odamda bazen sizlere güzel yazılar hazırlıyorum aynı pasta börek hazırlar gibi, bazen de paylaşım yapan arkadaşlarımızın postlarını ziyaret ederek onlardan çok güzel bilgiler öğreniyorum. Ben bu odada çok uzun ve çok güzel vakit geçiriyorum. Bu oda benim hayatıma ışık tutan, kendimi yenilediğim, sürekli kendimi geliştirmeme yardımcı olan mucize dolu bir oda. Ben hıve odamı çok seviyorum.

Sizleri göremesem de sizlerin sevgisini yüreğimde hissediyorum. İyiki burdayım, iyiki sizler varsınız. 🤗❤️


Rsntpl

Hive hayatımda önemli bir yere sahip.Günde ortalama 1 saat aktif olarak paylaşım yapıyorum ya da takip ediyorum arkadaşlarımı ya da trend haberleri.Şimdiye kadar değerleneceğini düşündüğüm faydalı ve sosyal projelerden bir tanesi Hive .Bazen kripto haber paylaşımlarında bazen de sosyal paylaşımlarda düşüncelerimi ve bilgililerimi tazeleyebildiğim sentezleyebildiğim bir platform.Kendimi geliştirebileceğim olanaklar sunuyor.İçerik üreten ,değer yaratan ve kendini gelişime açık tutan arkadaşlar edinmek de çok güzel , fikirleri projeleri konuşabilmek ise benim için daha da değerli. Nerede ortak çalışmalar varsa her zaman orda olmak istemişimdir.Çok şükür ki burda sürekli iletişim halinde olmasak da gerektiğinde yardım alabileceğim gerektiğinde birlikte çalışmalar yapabileceğim değerli arkadaşlarım oldu.Buradaki arkadaşlar sadece bir kullanıcı adı değil benim için, her biri benim için bir rehber ve yazar.Her birinizin penceresinden hayata bakmak ,yorumlamak daha da renkli ve umutlu düşler kurmama yardımcı oluyor.Kendinize çok iyi bakın.. Mutlu günler !


Wagner32

Hive platformu günlük yaşantımın artık büyük bir bölümünü kapsıyor. Diğer sosyal medyaları Hive sayesinde neredeyse bıraktım diyebilirim. Buradaki arkadaşlıklar, yazılanlar, hayat hikayeleri ve öğretici ne varsa diğer sosyal medya platformlarından çok daha iyi hissettiriyor. Açıkcası hobi olarak başladığım burada içerik üretme işi alışkanlık haline geldi. Bu durumdan çok memnunum. Zaten hayatta önemli olan da mutlu etmek ve mutlu olmak değil de nedir?


Beyza[Browniegirl]

Şu aralar hayatımda çok önemli bir yere sahip olan Hive benim için bir bestecinin hayatındaki notalar, melodiler gibi, ufak bir melodinin bir besteye dönüşebilmesi için o melodinin üzerinde saatlerce düşünmek gerekir,bu da bestecinin hayatının yarısı kadardır. Bende hive de post paylaşırken bazen saatlerce, bazende günlerce yazdığım yazının güzel olması için uğraşıyorum. Bazen bir cümleyi çok kez değiştiriyorum. Bazen komple yazdığım yazıyı beğenmeyip siliyorum ve baştan yazıyorum ama günün sonuna baktığımda yazdığım yazının başkaları tarafından okunması, begenilmesi beni çok mutlu ediyor çünkü o zaman anlıyorum ki bu kadar uğraşmama gerçekten değiyor aynı bestecinin notaları defalarca bir araya getirip melodiler oluşturup, o melodilerinde sonunda güzel bir besteye dönüşmesi ve begenilmesi gibi🎶


Passenger777

Selam Dostlarım🤗 Hive hayatımda işim gibi görmeye başladım. Sorumluluğum olduğunu düşünüyorum. Ama bu farklı bir sorumluluk. Bu işi yaparken keyif alıyorum. Hive merkezine girmiş stajyer olarak çalıştığımı hissetmeye başladım.☺️ Her geçen gün yeni birilerini takip etmek, onlarını tanımak sayfalarını incelemek, fikir ve düşüncelerini okumak bana iyi geldiğini söyleyebilirim. Buranın benim için umuda açılan yeni bir kapı olduğunu ifade edebilirim. Sadece yazılarınız ve resimlerinizle farklı medeniyetlerde yaşayan toplumlara hitap edebilme olanağını bu kadar güzel bir şekilde başka kim sunabilirdi? Bilgisayarınızın başından ya da cep telefonunuzdan paylaştığınız bir düşüncenin ya da vermiş olduğunuz bir bilginin milyonlarca uzaklıktaki bir kişinin yüreğine temas ettiğini düşünün. Böyle güzel bir platformun hayatımın içinde , yüreğimde ve kalbimde olmasını seviyorum.😊 Birlikte düşüncelerimizle güçlü bir ekip olma yolunda ilerlediğimizi hissediyorum. Herkese sevgi ve saygılar..🤞


Uzercanan

Herkese Merhaba 🙋‍♀️
Hive'in hayatımdaki yerini şöyle anlatabilirim. Sabah gözlerimi açtığım zaman ilk iş olarak telefonumu elime alıp kim ne yazmış, paylasimima kimler ne yorum yapmış, discorda bakalım neler yazilmiş diye merakla ve heyecanla girdiğim sosyal platform.

Sosyal platformdan öte birşey aslında, adını tam koyamadığım ama hayatıma girdiği zamandan beri telefonumdaki bir uygulamadan fazlası benim içim.

İstediğiniz her konuda bilgi bulabileceğiniz, özgün yazilari, farklı bakış açılarını okuyup, kendi fikirlerinizi özgürce yazıp blog, yeri geldiğinde bir tarif defteri 😋 olarak kullanabileceğiniz. Kâh çocukluğunuzdan bir anıyı, sevdiğiniz bir filme , bir kitaba dair duygu ve dusunceleriniz aktarıp mutlu olacağınız.

Güzel dostluklar kurmamı sağlayan, iyi yurekli insanlarla mesafelere , bir birimizi görmememize rağmen tanismamı ve yuregime, yaralarıma dokunmalarına merhem olmalarına vesile olan, dünyanın taaa bir ucundan, insanlardan haber almamı iletişim kurmamı ve destek görüp desteklememi sağlayan, dünyayı cebimizen yüreğimize sığdıran bu uygulamanin yeri benim başımın üstüdür.. Baş tacıdır.. ☘️🪄❤️



Teşekkür ederiz...

Değerli witnesslarımız @emrebeyler ve @deathwing 'e Türkçe yazılara olan destekleri için sonsuz teşekkürler. 🌼 Witness oylarını vermeyen arkadaşlarımız varsa buradan oylarınızı vermenizi öneririz: https://wallet.hive.blog/~witnesses


Önceki Etkinliklerimizden...


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency