En Güzel Sürpriz... - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #42

Merhabalar sevgili dostlar. Trliste soru-cevap etkinliklerimiz tüm hızıyla sürüyor. Son etkinliğimizde baycan arkadaşımızın sorusunu cevaplarken güzel anılarımızı hatırlamış olduk. Katılan, emek veren ve destek olan herkese teşekkürler.


Bu güzel fotoğraf için @biilginhilal arkadaşımıza teşekkür ederiz.

Baycan Arkadaşımızın Sorusu


@baycan

Hayatınızda size yapılan en güzel sürpriz neydi, bunu bize anlatır mısın?


Ve İşte Cevaplarımız...

muratkbesiroglu

Yıllar önce bir 31 Aralık günü çalıştığım şirketin patronu beni makamına çağırdı. Bu durum beni korkuttu, zira patronun muhatap olacağı bir konumda değildim. İstelik yıl sonunda işten çıkarmalar olacağı yönünde dedikodular dolaşıyordu.

Asansörle patronun odasının bulunduğu kata çıkarken düşünceliydim. Belki de işten çıkarma falan yoktu. Patron yeni yılımı kutlamak istiyor olabilirdi. Eğer öyle bir durum varsa neden sadece benim yeni yılımı kutluyordu?

Asansörden inip patronun asistanının masasının önüne geldim. Gülümseyerek "seni bekliyor" dedi. Belli ki patronun asistanı işten çıkarmalar konusunda bir şey bilmiyordu.

Patron kapıdan girdiğimi görünce çekmecesinden bir zarf çıkardı ve bana uzattı. Bu sırada "Bu yıl sonuçlarımız çok iyi", dedi. "Senin de bu sonuçlarda katkın var'" diye de ekledi.

"Böyle bir şeyi hiç beklemiyordum," dedim ve anında bu sözlerden pişmanlık duydum. Patronun bana uzattığı makbuzu imzaladım ve teşekkür ederek odadan ayrıldım.

Zarfın içinde para olduğu belliydi ancak o anda saymak olmazdı. O iş için asansöre binene kadar sabrettim. Iki maaşıma denk bir para vardı zarfta, üstelik beklenmedik bir zamanda gelmişti.

Meğer işten çıkarma dedikodularının aslı yokmuş. Patron yaptığı işi beğendiği birkaç kişiyi yılbaşlarında ödüllerdirirmiş.
Çalışma hayatının çileli yanları ağır basar, ancak beş on yılda bir bu türden sürprizler de olabiliyor.

Hive'da da böyle sürprizler olur mu acaba? Ey balinalar duyun sesimizi!


sezermehmet

Yine çok güzel ve farklı bir soru olmuş. @baycan arkadaşımıza sorusu için teşekkür ederim. Bu soruya cevap vermek baya zor çünkü hayatımızda çok fazla sürpriz olmamıştır ya da en azından kendim için söyleyeyim hayatımda fevkalade bir sürpriz yok. Tabi doğum günü sürprizlerini saymazsak diyelim. 😃 Hayatımdaki en büyük sürpriz oğlumun olacağını öğrendiğim gündü diyebilirim. Bir ilkbahar günü yorulmuş uzanıyordum birazda başım ağrıyordu. Yani o gün benim için baya zor geçiyordu. Eşim beni uyandırdı ve bu güzel haberi verdi ben de uykulu uykulu ne olduğunu idrak etmem için kısa süreli bir şok geçirdim. 😃 Daha sonra idrak edince çok ama çok sevindim. Cinsiyeti o zamanlar belli değildi ama bir evlat sahibi olmak sorumluluğuma bir yenisi eklenmesi o kadar güzeldi ki size anlatamam. 😌 İnsan bu güzel haberi duyunca ne yapacağını şaşırıyor nasıl tepki vereceğini bile bilemiyor. Benim hayatımda en güzel sürpriz buydu. 😍

passenger777

Merhaba Arkadaşlar 🤗 Hayatımda dönem dönem sıkıntılarla ve beklenmedik anda gelişen olaylarla karşılaştım. Geriye dönüp baktığım da sürpriz mi yoksa şaka mı yapıldı tam olarak adını koyamadığım, ama benim için çok önemli olan bir gelişmeden bahsetmek istiyorum. Üniversiten mezun olduktan sonra, yoğun bir şekilde kurumsal şirketlere iş başvuruları yapıyordum. O yıllarda Halamın oğlu ve Amcanın oğluyla sürekli birlikte gezer, bu süreçlerde her zaman yanımda olurlardı. O dönemlerde Bartın' nin en lüks otellerinden olan Varol Hotel' in insan kaynakları departmanına iş başvurusu yapmıştım. Bana iki üç gün içinde dönüş yapacaklarını söylemişlerdi. Bu işe girmeyi çok istiyordum. Üç gün sonra Bir telefon geldi. Otele yapmış olduğunuz başvurunuz olumlu değerlendirildi. Görüşmek için sizleri ofisimize davet etmek istiyoruz, dediler. Karşıdan arayan kişiye gün ve saati sordum. Siz gün içinde gelin görüşebiliriz dedi. Tamam diyerek bu güzel haberi halamın oğlu ve Amcanın oğluna söyledim. Onlar da çok sevindiler. Otele vardığım da ofiste önce kendimi tanıttım ve arandığımi söyledim. Ofiste bulunan kişiler notlarına bakmaya çalıştı ama bir şey bulamadı. Bana buraya kadar gelmişsiniz görüşelim dediler. Önce insan kaynakları şefiyle görüştüm. Sonra da insan kaynakları müdürüyle görüştüm. Bu görüşmeden sonra işe alınmıştım. 🙂 Buradaki önemli sürpriz aslında beni arayan insan kaynakları değildi. Bana şaka yapmak isteyen halamın oğlu ve Amcanın oğluydu. Dışardan başka bir numaradan beni otel den arıyoruz gibi yapıp görüşmeye davet eden akrabalarımdi. ☺️ Biraz da onların vesilesiyle bu işe başlamıştım. Benim için büyük bir sürpriz olmuştu. Güzel soru için @baycan arkadaşımıza çok teşekkür ederim.🙏

sunsan

Yine harika bir etkinlik ile devam ediyoruz. Bu etkinlik sorusunu hazırlayan @baycan arkadaşımıza teşekkür ediyorum. Bana yapılan en büyük sürpriz eşimin bana baba oluyorsun demesiydi. Aslında bu sürprizin içinde bir tane daha var. İlk zamanlarda eşimin hamile olduğunu öğrendiğimde tabiikide bebeğin cinsiyeti belli değildi. Ben evlenmeden önce muhabbet arasında lafı geçtiği zaman, hep ilk çocuğum kız olacak demiştim. Yani her zaman içimde öyle bir his vardı. Baba olma sürprizin içindeki diğer sürprizde eşimin benden habersiz hastaneye gidip cinsiyete bakmıştı ve bana sürpriz yapmıştı. O an daha çok mutlu oldum. Aslında kız olduğu için değildi mutluluğum. Yada erkek olmadığı için değil. Hepimiz için evlat candır zaten. Mutluluğum hislerimin doğru çıkması yüzündendi. Şimdi minik kızımız 13 aylık ve çok güzel bir aile olduğumuzu düşünüyorum.

mukadder

Çok güzel bir soru olmuş. En güzel sürpriz neydi diye düşünüyorum da sanırım geçen yıl 14 Şubat sevgililer günü kızım ve eşimin evi balonlarla süsleyip bana çiçek almaları. Kızım ilk defa beni kıskanmayı bıraktığı gün bana büyük bir sürpriz olmuştu. Normalde bana alınan çiçekleri yolar, hediyeleri kiskanırdı. Ama bu sefer sürprizi kendisi organize etmesi beni çok mutlu etmişti.❤️ Bu güzel ve farklı soru için @baycan'a çok teşekkür ederim.

benyamin

İlk oyun oynamaya başladığım zamanlarda oyuncu kulaklığım yoktu almak istiyordum ama o zamanlar imkanlarım el vermiyordu doğum günüm de eşim bana hediye olarak oyuncu kulaklığı almıştı çok sevinmiştim hala saklıyorum o kulaklığı ☺️

snlbaskurt

Merhabalar. Bu sorusu için @baycan ‘a teşekkür ederim. Zihnimi biraz kurcaladım ve bana yapılan herhangi bir sürpriz bulamadım. Ama güzel bir sürpriz beklerken hüsrana uğradığım bir zaman olmuştu bunu anlatmak istiyorum. Üniversiteyi kazanmıştım ve okul başlamak üzereydi. Evde son günlerimi geçiriyordum. Köyde olduğumuz için ilçeye haftanın belli günlerinde gidebiliyorduk. O gün de babam ilçeye gitmişti. Ben de üniversiteyi kazanma hediyem olarak bir laptop istiyordum ve babamın eve bir laptopla gelmesini bekliyordum. Babam eve geldiğinde elinde bir valizle geldi. Bana laptop değil de valiz almış🤦🏻‍♂️ . Belki de bu etkinliğe yazabileceğim bir anım olacaktı. Babam sayesinde her hatırladığımda güldüğüm bir anım oldu 😅 .

damla

Hayat güzel sürprizlerle dolu. Tam olarak sürpriz sayılır mı bilmem ama beni bugüne kadar en çok etkileyen olay üniversitedeyken bir arkadaşımın benim için paraşütle atlaması oldu. Kursa beraber gitmiştik. Ancak atlama günü yaklaştıkça o "Ben galiba vazgeçtim. Atlamak istemiyorum." demeye başlamıştı. Bu tavırları beni çileden çıkarıyordu. "Madem atlamayacaktın niye bunca zaman eğitimlere katıldın." diyordum. Son gece de "Kesin kararımı verdim, ben yokum" dedi. Bir süre tartıştıktan sonra ayrılıp kendi yurtlarımıza gittik.

Sabahın beşinde herkes toplanma noktasına gelmişti. Tam da tahmin ettiğim gibi o yoktu. Moralim yerlerdeydi. Kursta çok gülüp eğlenmiş, hep o günü hayal etmiştik. Birbirimizi aşağıya iteceğimizin şakalarını bile yapmıştık. Ama o gün geldiğinde o olması gerektiği yerde değildi ve ben çok üzgündüm.

Tam araçlarımıza binmek üzereyken birinin koşarak yaklaştığını fark ettim. Gelenin o olduğunu gördüğümde hissettiğim sevinci, mutluluğu sözcüklerle tarif edemem. Son anda fikir değiştirerek bize katılmaya karar vermişti. Neyse sonuç olarak beraber atladık. Hatta o bir çukura düşerek ayağını incitti. Sonradan bana anlattıklarını duyduğumda çok etkilendim. Aslında hiç atlamaya niyeti yokmuş. O kursa bizim sınıftan başka katılan yok diye orada beni yalnız bırakmamak için, yanımda olmak için yazılmış. Biraz da yükseklik korkusu varmış. Ama buna rağmen yine de beni kırmayıp atladı. Çok etkileyiciydi. 🙂


baycan

Sürprizler insanin hayatına hiç beklemediği anda pat diye çıkar gelir, onları sürpriz yapan da hiç beklemediğimiz anda gelmeleridir. Tıpkı sevgili @damla nın arkadaşının paraşütle atlaması gibi 🤗

Benim hayatımda da en güzel sürpriz ikinci hamileliğimde dokuz aya kadar doktorumun %99.9 kız deyip doğum anında oğlumu kucağıma almamdı. Benim için gerçekten çok büyük şaşırtıcı bir sürpriz olmuştu. Tabii ki benim için erkek ve kız olması o kadar mühim değildi. Önemli olan sağlıklı hayırlı evlat olmasıydı. Ama o ana kadar kız olarak bildiğiniz bir bebeğin erkek olarak dünyaya gelmesi gerçekten büyük bir sürpriz halini alıyor. 🤗


wagner32

Ben, sürprizleri pek sevmem. Yani aslında sürpriz yapmayı çok severim. Hatta garip uçuk fikirler konusunda hiç zorlanmıyorum. Ancak sürprizin bana yapılmasından hoşlanmıyorum. Çünkü bana sürpriz yapıldığında ne tepki vereceğimi bilemiyorum. O yüzden sürpriz anında çok fazla tedirgin oluyorum. Bunu bilen ailem, yakınlarım ve dostlarım pek sürpriz yapmazlar bana. Yalnız üniversitede okurken son sınıfta sınıf arkadaşlarım ve kız kardeşim(kız kardeşimle aynı üniversitede, aynı bölümleri okuduk) doğum günü sürprizi yaptılar. Ben kimsenin sürpriz yapmayacağını düşündüğümden bu konuda o kadar rahattım ki doğum günümü kutlayan onlarca kişiyi ve pastayı karşımda görünce dona kaldım. O kadar garip ve komik bir durumdu ki arkadaşlarım arasında halen konuşuluyor. Ancak sonrası çok eğlenceli ve güzel geçti. O gün herkesin orada bulunması, tek bir ortamda herkesin aynı anda anı biriktirmesine yardımcı oldu. Bu açıdan güzeldi.

baboz

Herkese merhaba. Soruyu gördüğümden beri sürprizleri düşünüyorum. En çok sevindiğim şimdi aklıma geldi. Bir önceki etkinlikte, bahsettiğim, kırmızı bisiklet vardı. O bisikletten sonra, büyüdüğüm için vitesli bisiklet istiyordum. Babamla birlikte, bisikletçiye gidip baktığımızda, bi tanesini beğenmiştim. Ama fiyatı pahalı olduğu için alamamıştık. Biz o bisiklete baktıktan birkaç ay sonra, karne günüydü. Notlarım iyi olduğu için karne günü babam bisikleti satın almış. Ertesi sabah da abim, ben uyurken, gidip bisikleti getirmiş. Uyandıktan sonra, bahçede o bisikleti gördüğümde çok mutlu olmuştum.

bilginselcuk

Sorusu için @baycan arkadaşa teşekkürler. Bu zamana kadar birçok sürpriz ile karşılaştım. Ama bunlardan en ilginci ve en güzeli eşimin bana geçen sene yaptığı doğum günü süpriziydi. Sırtımda alel acele su damacanası taşırken evde pastalı börekli bir tablo ile karşılaşınca garip olmuştum. Şaşırdım ama bir o kadarda mutl olmuştum. Tabi alınan hediyede çok güzeldi. Bunu da söylemeden geçemem. 😅

Teşekkür ederiz...

Türkçe yazıları her daim destekleyen değerli witnesslarımız @emrebeyler ve @deathwing 'e sonsuz teşekkürler. 🌼 Witness oylarını vermeyen arkadaşlarımız varsa buradan oylarınızı vermenizi öneririz: https://wallet.hive.blog/~witnesses

Görseller için

ruen
'e, cent delegasyonları için
anadolu
'ya, etkinlik organizasyonları için
baycan
,
uzercanan
ve
sudefteri
'ne, doğum günü organizasyonları için
incublus
'a, Hive bağışları ve Türkçe yazılara destekleri için
emrebeyler
,
deathwing
,
muratkbesiroglu
,
ahmetay
,
stellify
,
passenger777
,
mehmetfix
,
wagner32
,
princeofbeyhive
,
dusunenkalpp
,
mukadder
,
trouvaille
,
videoaddiction
,
crazygirl777
,
motivationrainn
,
benyamin
,
bilgin70
,
pinkfurby
,
oneplanet
,
kirazay
,
flsfserkan
,
ipexito
,
fetch
,
mttok
,
baboz
,
akkan
,
ezgicop
,
bilginhilal
,
bilginselcuk
,
snlbaskurt
,
sezermehmet
,
canser
,
sunsan
ve Trliste'yi destekleyen, etkinliklerimize katılan ve emek veren tüm üyelerimize teşekkür ederiz.

Etkinliklerimiz devam edecek, katılımlarınızı bekliyoruz. 🌼


Önceki Etkinliklerimizden...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency