RE: Eski Yıl, Yeni Yıl ve Arasındakiler

Bu yüzden bu sene zamanında kutlayamadım. Şimdi yazında görünce bir süre öyle ekrana bakıp kaldım.

Her daim hatırında olduğunu bilmek çok güzel, iyi ki yanımdasın 💕

İzlediklerin kısmını ilgiye okudum. İsmi çok hoşuma gittiği için hemen gidip Kore yemeklerine baktım. Çok güzelmiş. Diğerlerini de en kısa sürede inceleyeceğim. Nerelere kaybolduğun şimdi anlaşıldı 😄

:) Terapi gibi geliyor Japon ve Güney Koreli arkadaşlarımın hayatlarına dahil olmak. Huzur buluyorum, hiçbir şey yapmadığım/yapmak istemediğim zamanlarda özellikle..
Senin de hoşuna gider umarım, şimdiden iyi seyirler. 🙆‍♀️

Kalimbana dönünce videolarını da bekliyorum en kısa sürede.

Bunu yapmayı çok isterim, paylaşırım kesinlikle 🤗

Eğitimin ne olduğunu çok merak ediyorum. Bir sonraki yazıda ondan da bahsedersin di mi.

Daha çok yeni. Kendi kendime keşfedip araştırdığım bir şey. Tam olarak anlayıp kavradığımda paylaşacağım. Şimdi yanlış bir şey söyleyip yanlış yönlendirme yapmak istemem. Şu an keyifle başladım ve umarım devamını getirebilirim. 🤗

Bu kez arayı fazla açmazsan sevinirim. 🎈🎈🎈

Aslında yanıma bir arkadaş olsa, 7 günlük paylaşım yapmak ve o rozeti kazanmak isterim. Kendimi zorlamak keyifli gibi geliyor kulağa.
Belki o kişi çok tanıdık ve yakınımda biridir di mi neden olmasın, zaten aylardır ve hatta yıllardır bir şeyler yazmasını beklediğim arkadaşlarım da var.. 🙆‍♀️🎉

Hive doğum günün kutlu olsun. 🎂
İyi ki gelmişsin aramıza.

Çook teşekkür ederim. Hem bu güzel sözlerin için, hem de her daim yanımda olduğunu hissettirdiğin için.. Bir de iyi ki varsın.. 🎈🎈🎈
Umarım hep birlikte daha nice doğum günlerini kutlarız burada. 🌼

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency