Triliste Phud competition / Trliste phud yarışması (En-Tr)



claodl2xq041m2cmjdy8gd27p_EC00CCA3-EB7C-47CD-9486-7022BCBD61D3.png
claodkamd041p19mjd6wic0wa_DDA382D7-6C39-465D-A5CD-E48EF790822F.png
claodkh1403zx0pmj9t7h3ppf_FC757D86-C110-4BED-AE75-66B791030A38.png
claodkjat044m1ymjc2d90ou8_F9E5BBC7-FFFC-4C2C-8A82-2319D73460DA.png

Hello friends. I would like to state that I am very happy to participate in our monthly competition.
This competition is very important for the development and growth of the @trliste group of which we are a member. I would like to thank each and every one of our friends who sponsored and supported this competition.
I haven't been very active for a few days due to my busy work. As I mentioned before, we are a family here. That's why we have to give all kinds of support to our family.
Another important part of this competition is that I have reached my first goal here. I reached my 1000 HP target this week. When I first started, this goal seemed a little distant to me. As time passed and I got closer to my goal, everything got easier. I am happy for that. I raise my next target a little bit more to 10000 HP. No matter how high my goal is, I think I will achieve it. I am waiting for the day when I will reach this goal in a competition and write here.
I am currently in my hometown, Şanlıurfa. I have a very busy time here. We have cultivated fields here and now their harvest season is always different for him. Sometimes it rains and disrupts our business. There is very little time left for the work to be done. You will see me more active here in the times ahead.
As for the competition, I expect a high participation.
We had the opportunity to talk to a few of my friends in the group. They also said they would support.
This is something we should all think about. I try to do my best even at the busiest times. I believe everyone here will show this sensitivity. We will all be winners here. I think like this.
That's all I'm going to write for now. I look forward to all the articles. I wish success to everyone again. Take good care of yourself. Hope to see you again next month. Stay well.

Merhaba arkadaşlar. Her ay düzenlenen yarışmamıza katılmaktan ötürü büyük sevinç içerisinde olduğumu belirtmek isterim.
Bu yarışmamız üyesi olduğumuz @trliste grubunun gelişip büyümesi için oldukça ömemlidir. Bu yarışmaya sponsor olan ve desteklerini esirgemeyen tüm arkadaşlarımıza ayrı ayrı teşekkür etmek istiyorum.
Birkaç gündür yoğun işlerimden ötürü fazla aktif olamıyorum. Daha önce belirtiğim gibi biz burada bir aileyiz. Onun için ailemize her türlü desteği vermek zorundayız.
Bide bu yarışmanın diğer bir önemi buradaki ilk hedefime ulaşmış olmamdır. Bu hafta içerisinde 1000 HP hedefime ulaştım. İlk başladığımda bu hedef bana biraz uzak gözükmüştü. Zaman geçtikçe ve hedefime yaklaştıkça herşey daha kolay oldu. Bunun için mutluyum. Bir sonraki hedefimi biraz daha yükselterek 10000 HP ye yükseltim. Hedefim ne kadar yüksek olsa da gerçekleştireceğimi düşünüyorum. Bu hedefime bir yarışmada ulaşarak burada yazacağım günü bekliyorum.
Şu an memleketim olan Şanlıurfadayım. Burada çok yoğun zamanlarım geçiyor. Burada ekili tarlalarımız var ve şu an onların hasat dönemi onun için sürekli farklı bir iş çıkıyor. Bazen yağmur yağıyor ve işlerimizi aksatıyor. İşlerin bitmesine çok az bir zaman kaldı. Önünüzdeki zamanlarda burada beni daha aktif göreceksiniz.
Yarışmaya gelecek olursak yüksek bir katılım bekliyorum.
Gruptaki bir kaç arkadaşım ile konuşma fırsatımız oldu. Onlar da destek vereceklerini söylediler.
Bu hepimizin düşünmesi gereken bir durum. Ben en yoğun zamanlarda bile elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Bu hassasiyeti buradaki herkesin göstereceğine inanıyorum. Buranın kazananı hepimiz olacağız. Ben böyle düşünüyorum.
Şimdilik yazacaklarım bu kadar. Tüm yazıları heyecan ile bekliyorum.Herkese tekrardan başarılar diliyorum. Kendinize çok iyi bakın. Bir sonraki ay tekrar görüşmek dileğiyle. Sağlıcakla kalın.


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency