New Discovery in Turquoise Lake and Our Nephew Trip / Turkuaz Gölünde Yeni Keşif Ve Yeğenimle Olan Gezimiz

Hello my dear friends. How are you today? I hope you had a nice weekend. In the post I made on Friday, I said that I visited the olive field and went to the lake where the field is close to the lake. That day I discovered a nice place by myself because I had never been here before. My nephew accompanied me because he likes to ride his motorcycle. It was a nice trip with my nephew and I decided to share that day with you.

Selam kıymetli dostlarım. Bugün nasılsınız? Umarım güzel bir hafta sonu geçirmişsinizdir. Cuma günü yapmış olduğum paylaşımda zeytin tarlasını gezdiğimi ve tarla göle yakın olduğu göle gittiğimi söylemiştim. O gün kendimce güzel bı yer keşfettim çünkü daha önce buraya hiç gelmemiştim. Yeğenim motorsikletle gezmesini sevdiği için bana eşlik etmişti. Yeğenimle beraber güzel bi gezi oldu ve o günü sizlerle paylaşmaya karar verdim.

I stopped at a few places to take pictures because the roads looked very nice while driving. This road you saw used to go to the district, but this road was canceled because the water rose due to the construction of the dam. Then they built a bridge and a tunnel where the dam covers are, and now they are going to the district from there.

Motorla giderken yollar da çok güzel gözüktüğü için bı kaç yerde durup resim çektim. Bu görmüş olduğunuz yol eskiden ilçeye gidiyordu ama baraj yapımından dolayı su yükseldiği için bu yol iptal oldu. Sonra baraj kapaklarının olduğu yere köprü ve tünel yaptılar şuanda ilçeye ordan gidiyorlar.

In a short time we reached the edge of the lake. When I asked my niece if she had ever been here before, she said she hadn't. When he looked around, I could see that my nephew was happy. I think after the dam was built, they poured concrete for the boats and ships to come here, and fixed a ring to the concrete to tie them up. While I was wandering around, I saw an old ship. I was a little sad to see this ship left like this and decrepit. I wish they would have taken care of it instead of throwing it away on time.

Kısa bı süre içinde gölün kenarına varmıştık. Yeğenime buraya daha önce hiç geldinmi diye sorduğumda gelmediğini söyledi. Çevreye baktığında yeğenimin mutlu olduğunu görebiliyordum. Sanırsam baraj yapıldıktan sonra buraya teknelerin ve gemilerin gelmesi için beton dökmüşler onları bağlamak için betona halka sabitlemişler. Etrafı gezerken birde eski gemi gördüm. Bu gemiyi böyle bırakılmış ve eskimiş halde görünce biraz üzüldüm. Keşke zamanında atmak yerine bakımını yapıp kullansalardı.

After walking around a bit, we took pictures with my nephew. The lake accompanied us with all its beauty in our photographs. After spending some time, it was time to go back. Since my nephew loves the bike, I asked him to use it, and the room was already voluntary. I took the engine out the wrong way and helped my nephew get the engine up by putting him in the front and I left him to do the rest. As I guessed, when he used a bicycle, he could balance and use the engine.

Çevrede biraz dolaştıktan sonra yeğenimle birlikte fotoğraflar çekildik. Fotoğraflarımızda göl tüm güzelliğiyle bize eşlik etti. Biraz zaman geçirdikten sonra geri dönme vakti gelmişti artık. Yeğenim motoru çok sevdiği için sana kullandırimmi diye sordum ve oda önceden gönüllüydü zaten. Kötü yoldan motoru çıkardım ve yeğenimi öne bindirerek motoru kaldırmasına yardımcı oldum ve sonrasını ona bıraktım. Tahmin ettiğim gibi bisiklet kullanınca motoruda dengede tutup kullanabiliyordu.

So I made my nephew a little happier, and his happiness is my happiness. I can't tell you how nice it is to have such a good time with children, but I can recommend you to make the children happy. Every child deserves to be happy. I end my post here. I wish you to stay in health and peace. Take good care of yourself.

Böylece yeğenimi biraz daha mutlu etmiş oldum ve onun mutluluğu benim mutluluğum. Çocuklarla böyle güzel vakitler geçirmek eğlenmek ne kadar güzel bişey sizlere anlatamam ama çocukları mutlu etmenizi sizlere tavsiye edebilirim. Her çocuk mutlu olmayı hak ediyor. Yazıma burada son veriyorum. Sağlık ve huzur içinde kalmanızı diliyorum. Kendinize çok iyi bakın.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency