RE: Pokemon Dünyasında Yaşamak

Çay severleri gördükçe ve buradaki sayıları arttıkça yalnızlık duymuyorum. Bir demlik çayla bir sahil kenarında oturup sohbet ediyormuş hissine kapılıyorum.

Öyle çok severim ki çay eşliğinde sahil sohbeti😊🌼✨💫☕

Pokemon çizgi dizisini küçükken kardeşlerimle bizle izlerdik, ancak çok çocuklu bir ailede büyüyünce ve yaşlarımız da birbirine yakın olunca hiçbir çizgi dizinin düzenli olarak izlendiğini söyleyemem. Yine de replikleri ve birbirlerine seslenişlerini çok net hatırlıyorum. Siz de çok güzel bir şekilde anlatmışsınız.

Saatlerce bu konu üzerinde konuşabilir, hiç bıkmadan onlardan ve etkileyici hikâyelerinden bahsedebilirim.
Ne kadar çok sevdiğiniz zaten bu cümlemizden belli.

Benim de aynı ilgiyle takip ettiğim bir çizgi dizim var bununla ilgili paylaşım yapmayı düşünüyorum ✨🌼

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency