ISYAT Grafik Analizi

Merhaba. Kripto para ticareti yapmanın yanında borsayı da takip ediyorum. Ancak takip ettiğim on kadar hisse var. Bu paylaşımda neredeyse beş yıldır takip ettiğim bir şirketin grafik verilerinden bahsedeceğim. Ekran görüntüsü ISYAT hisse senedinin Borsa İstanbul verilerinden alındı. Görsel Tradingview sitesinden. Sürekli alım-alım satım işlemi yaparak hisse biriktirdiğim için 240 dakikalık grafiği takip ediyorum.
isyat_2021_12_18_09_25_58.png
Alttaki arz-talep bölgesi haftalık grafikte çizildi. 2.9-2.7 TL fiyat aralığından geçiyor. Üstteki çizgileri ise daha düşük zaman aralıklarında çizmiştim. Fiyat daha yükseklere giderse 4 Lira seviyesinde bir arz-talep bölgesi daha oluşabilir.

ISYAT, 'temettü hisseleri' diye tabir edilen şirketlerden biri. Bu nedenle yukarıda veya aşağıda herhangi bir fiyat hedefim yok. Şirket her yıl Şubat-Mart aylarında bir miktar kar payı dağıtır. Bu tarihler yaklaştıkça fiyat artmaya başlar. Temettü dağıtımından sonra ise düşüşe geçer. Ancak bahsettiğim şeyler, şimdiye kadar tecrübe ettiğim şeyler. Genel geçer kural değildir.

Ben yatırım danışmanı değilim. Bu paylaşım bir yatırım tavsiyesi değildir. Yatırım kararlarınızı maddi, psikolojik durumunuza göre kendiniz vermelisiniz. Bu paylaşımı bir eğitim çalışması olarak görmeniz daha faydalı olacaktır. Görüşmek üzere.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
11 Comments
Ecency