Dokuz Günün Ardından Merhaba

img_20210502_171103.jpg

Herkese iyi akşamlar. 9 gündür bayram kutlaması, zorla yaptığım oylamalar ve diğer hesabımda yaptığım bir paylaşım dışında buralarda yoktum. Aslında buradaydım ama pek bilinçli bir burada olma değildi bu.

Bu sene bayrama muthiş bir giriş yaptık. Covid olduğumuzu öğrenerek bayrama başladık. Sonrası bugüne kadar kabus gibi devam etti. Bu akşam kemdimi biraz daha normal hissettim ve bir selam vereyim, bir durum güncellemesi yapayım dedim.

Çok bilinçli olmasa da gelişmeleri ve paylaşımları takip ettim oylama yaptım. Ama kaçırdığım şeyler illaki olmuştur. Artık daha dikkatli takip etmeye çalışacağım.

Bir aksilik olmazsa yarın karantinamın son günü. Pazartesi günü normal hayatıma dönebilmeyi umuyorum. Dediğim gibi bu bir durum güncellemesi idi. Konu ile ilgili fırsat bulursam ileriki günlerde ayrıntılı yazabilirim.

Şimdilik bu kadar. Sizler nasılsınız, neler yaptınız?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
15 Comments
Ecency