Introduce myself

Hello everybody!
My name is @phaygyi from Myanmar. I was introduced to Hive by my friend @kaunglay2. I see that there are many friends from Myanmar who happily write on Hive Blog. I think Hive is a network where people from all over the world can connect and share knowledge. I got interested in Hive, so I started with the intro post

My job
I am a company employee
I am working as a service engineer in the engineering field. My current jobs

Installation
1.1 Substation
1.2 Factory
1.3 Solar plant
1.4 Oxygen plant

Energy Saving
Our main work in energy saving business is installing motor drive (VFD).
The VFD will be explained in detail later. And then
Home solar inverters There are ongrid solar inverters installed in the factory.
My hobby
My hobbies are playing football. I like to play the guitar. I like to sing music. I like learning about technology.
Now life is blurry. Sometimes I don't know what to do. Standing for the truth between Dharma and Dharma, I introduce my life.

May everyone be happy
with regard

I'm @phaygyi

Hello everybody!
ကျွန်တော့နာမည်ကတော့ @phaygyi ပါ ။မြန်မာနိုင်ငံမှ ဖြစ်ပါတယ်။ Hive ကို ကျွန်တော့ သူငယ်ချင်း @kaunglay2 မိတ်ဆက်ပေးလို့ သိခဲ့ရပါတယ်။ Hive Blogမှာ ပျော်ရွင်စွာ စာရေးနေကြတဲ့ မြန်မာနိုင်ငံက သူငယ်ချင်း တွေလဲ အများကြီး ရှိတာတွေ့ပါတယ်။ Hive က ကမ္ဘာပေါ်ရှိ လူအားလုံးနဲ့ ချိတ်ဆက်ပြီး ဗဟုသုတ အစုံကို မျှဝေ သင်ယူနိုင်မယ့် ကွန်ယက်တခုလို့ ထင်မိပါတယ် ။ Hive ကိုစိတ်ဝင်စားလာမိလို့ intro ပိုစ့်လေးကနေ စတင်လိုက်ရပါတယ်

ကျွန်တော့အလုပ်အကိုင်
ကျွန်တော်သည် company ဝန်ထမ်းတစ်ယောက်ဖြစ်ပါသည်
ကျွန်တော် engineering field ထဲမှ service engineer အလုပ်ကိုလုပ်ကိုင်နေပါတယ် ။ ကျွန်လက်ရှိအလုပ်တွေကတော့

Installation
1.1 ဓာတ်အားခွဲရုံတည်ဆောက်ရေးလုပ်ငန်း
1.2 စက်ရုံတည်ဆောက်ရေးလုပ်ငန်း
1.3 ဆိုလာစွမ်းအင်တည်ဆောက်တပ်ဆင်ရေးလုပ်ငန်း
1.4 အောက်စီဂျင်စက်ရုံတည်ဆောက်ရေးလုပ်ငန်း များဆောင်ရွက်လျက်ရှိပါသည်။

Energy Saving
Energy saving လုပ်ငန်းများတွင် အဓိက လုပ်ကိုင်နေသော အလုပ်မှာ motor drive (VFD) တွေကိုတပ်ဆင်ပေးနေပါတယ်။
VFD အကြောင်းတွေကိုကတော့ နောက်မှပဲ အသေးစိတ်ရှင်းပြပေးပါမယ် ။ ပြီးလျှင်
အိမ်သုံး solar inverter များ ၊ စက်ရုံသုံး ongrid solar inverter များ တပ်ဆင်ပေးလျှက်ရှိပါတယ်။
ကျွန်တော့ ဝါသနာ
ကျွန်တော့ ဝါသနာတွေက တော့ ဘော်လုံးကန် ရတာကြိုက်တယ် ။ ဂီတာတီးရတာလဲ ကြိုက်တယ် ။ သီချင်းဆိူရတာလဲကြိုက်တယ် ။ နည်းပညာအကြောင်းတွေ လေ့လာသင်ယူရတာလဲ ကြိုက်တယ်။
​ခုလက်ကတော့ ဘဝတွေက ဝေဝါးနေပါတယ် ။ တခါတခါ ဘာလုပ်လို့လုပ်ရဖို့မှန်းမသိပါဘူး ။ ဓမ္မနှင့် အဓမ္မကြားမှာ အမှန်တရားအတွက် ရပ်တည်ရင်း ကျွန်တော့ဘဝအကြောင်းတွေကို မိတ်ဆက်လိုက်ပါတယ် ။

အားလုံးပျော်ရွှင်နိင်ပါစေ
လေးစားစွာဖြင့်

ကျွန်တော် @ phaygyi

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
22 Comments
Ecency