income from city

#dcity ဒီ Game တစ်ခုတည်းကိုသာ ကျွန်တော် ဆော့ဖြစ်ပါတယ်။ ဒီ Game ကို ဆော့လာခဲ့တာ ဆိုလျှင် ခုနှစ်လ နီးပါး ရှိလာခဲ့ပါပြီး။ HIVE Platform ပေါ်တွင် Game ပေါင်း များစွာ ထဲမှာမှ ကျွန်တော် ဒီ Game တစ်ခုတည်းကိုသာ ဆော့ ဖြစ်တာကတော့ ကျွန်တော် သဘောကျလို့ ဖြစ်ပါတယ်။ အဓိက သဘောကျရသည့် အချက်မှာ သူ၏ နည်းဗျူဟာ များသာ ဖြစ်ပါတယ်။ ကျွန်တော် ဒီနေ့မှာတော့ #dcity game မှ Daily ရရှိသည့် Income များကို မျှဝေပေးပါ့မယ်။ ရရှိသည့် တန်ဖိုးကို HIVE အဖြစ်သာ ဖော်ပြပါမည် ( Dollor ဖြင့်တွက်လျှင် ကျွန်တော် စိတ်ဓာတ်ကျမှာ ဆိုးလို့ပါ )

အရင်ဆုံး ကျွန်တော် မြို့၏ တန်ဖိုးကို မျှဝေပေးချင်ပါတယ်။ ကျွန်နော်မြို့၏ Card တန်ဖိုး စုစုပေါင်းသည် 2155499 SIM ရှိပါတယ်။ ဆိုလိုတာက SIM 21သိန်းကျော် ရှိနေတာပါ။ 1 HIVE ကို SIM 2300 ဝန်ကျင်ခန့် ရှိသောကြောင့် ကျွန်တော်မြို့၏ HIVE တန်ဖိုးသည် 937 HIVE ခန့် ရှိနေပြီး ဖြစ်ပါတယ်။ ၎င်းတန်ဖိုးသည် မြို့တွင်းရှိ Card အားလုံး၏ စုစုပေါင်းတန်ဖိုးဖြစ်ပါတယ် ( Market အခြေအနေအရ တန်ဖိုးအတက်အကျ ရှိနိုင်ပါတယ် )

ဒါဆို ကျွန်တော်၏ Daily Income ကို မျှဝေ ကြည့်ရအောင်နော်။ ကျွန်တော်သည် ရှိနေသော Card များမှ ရရှိသည့် Card အသစ်များသည် တစ်နေ့လျှင် နှစ်ကဒ် မှ ခုနှစ်ကဒ်ခန့် ထိ ရှိပါတယ်။ Card တန်ဖိုးများသည် SIM 200 ကျော်မှ SIM 2000 ကျော် ထိ ရှိနေပါတယ်။ ဒါကြောင့် Card အသစ်မှ ရရှိသည့် SIM သည် SIM 4000 ခန့် ရှိပါတယ်။ ဒါကြောင့် Card များမှ ရရှိနိုင်သည့် ပမာဏသည် 1.5 HIVE ခန့် ရှိပါတယ်။

War Share မှ ရရှိသည့် တန်ဖိုးသည် တစ်နေ့နှင့် တစ်နေ့ မတူနိုင်ပါဘူး။ လက်ရှိအချိန်တွင် War Share 13 ကျော် ရှိနေပါတယ်။ ဒါကြောင့် War Share မှ ရရှိသည့် တန်ဖိုးသည် 100 SIM မှ 800 SIM အထိ ရရှိတက်ပါတယ်။

Card Income မှ ရရှိသည့် တန်ဖိုးသည် Tex တန်ဖိုးနှုတ်ပြီး 700 sim ဝန်ကျင်ခန့် ရရှိတက်ပါတယ်။ ( Crisis ပေါ်မူတည်ပြီး တစ်ခါတစ်ရံ မရသည့် အခြေအနေများလည်း ရှိပါတယ် )

Ranking မှ ရရှိသည့် HIVE မှ 0.3 HIVE မှ 1.2 HIVE အထိ ရရှိတက်ပါတယ်။ ( Ranking စုစုပေါင်းအတွက် ရရှိသည် HIVE တန်ဖိုးသာ ဖြစ်ပါတယ်။ ) ။ Ranking အခြေအနေသည် Presidential ၏ Tex လျော့ချမှုနှင့် တစ်ခြားသော အထွေထွေကိစ္စများကြောင့် နည်းသည်များသည် ရှိနိုင်ပါတယ်။

SIM Holding အတွက် ရရှိသည့် HIVE အရေအတွက် အလွန်နည်းပါသည့်အတွက် ထည့်သွင်းပြီး တွက်ချက်မနေတော့ပါဘူး။

အချုပ်အားဖြင့် ဆိုရလျှင် #dcity game မှ ကျွန်တော်အတွက် 3 HIVE ခန့် ရှာပေးနေသည့် Game တစ်ခုဘဲ ဖြစ်ပါတယ်။

ကျွန်တော် အစက အပျော်သဘောအနေဖြင့်သာ ဆော့ခဲ့ပင်မဲ့ ယခုကခါတွင် ကျွန်တော်၏ အဓိက HIVE များ ရရှိရာ နေရာ တစ်ခု ဖြစ်နေခဲ့ပါတယ်။

ကျွန်တော် ဆော့သည့် အချိန်ကာလ ခုနှစ်လအတွင်း ရရှိသည့် တန်ဖိုးများသည် အလွန်ကောင်းမွန်သည့် ရလာဒ်တစ်ခုဟု ပြောရပါလိမ့်မယ်။

ဒီအနေအခြေမှာ ဒီလို မျှဝေပေးတာက HIVE Myanmar အဖွဲ့သားတွေ စိတ်ညစ် (စိတ်ပျက် ) နေမည့် အခြေအနေကြောင့် အားမလျော့စေချင်လို့ ဖြစ်ပါတယ်။

အရမ်းပင်ပန်းသည့် Game များ မဟုတ်သောကြောင့် ကျွန်တော်တို့ အားသန်ရာ Game များကို အာရုံစိုက်ပြီး ဆော့စေချင်ပါတယ်။

ဒီလိုဆိုလျှင် Game များသည် ကျွန်တော်တို့၏ ဝင်ငွေ ရပေါက် ရလမ်း တစ်ခု ဖြစ်လာနိုင်ပါတယ်။

@johndieo
13.7.2022

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency