Cookies for Saint Nicholas / Печиво для Святого Миколая (En/Ua)

Hello everyone, this is my new cooking job. This time I'm making cookies for a treat
Saint Nicholas He has to work hard every year to receive and read children's letters, then prepare and deliver long-awaited gifts to all of them. I also wrote a letter to Saint Nicholas. I wrote what gifts I would like to receive. But my most important wish is that I really want to return home to Ukraine. And for this it must be safe for all children and people there.
And I would like to bring me a gift on the night when St. Nicholas comes to my house, so that he can enjoy my honey gingerbread. I would really like to see it. But I sleep soundly at night and have not yet met the real St. Nicholas. This year I received a soccer ball as a gift. The tradition has been preserved for hundreds of years. These cookies are the least I could do to please this kind man.

Привіт усім, це моя нова кулінарна робота. На цей раз я готую печиво для святого Миколая. Він має щороку тяжку працю, щоб отримати , прочитати листи дітей, потім всім їм приготувати і рознести довгоочікувані подарунки. Я також написав листа святому Миколаю. Я написав, які подарунки я б хотів отримати. Але найголовніше моє бажання те, що я дуже хочу повернутися додому в Україну. А для цього там має бути безпечно для усіх дітей і людей.
І мені б хотілося в ніч, коли прийде святий Миколай до мого дому принести мені подарунок, щоб він почастувався моїми медовими пряниками. Я б дуже хотів це побачити. Але я міцно сплю вночі і ще не зустрічав справжнього святого Миколая. В цьому році я отримав футбольного м'яча в подарунок. Традиція зберігається вже сотні років . Печиво це є найменше, що я міг зробити приємного для цього доброго чоловіка.

My mother helped me a little. First you need to find a recipe. Our neighbor gave us the recipe. Then buy everything in the store and find such cookie cutters.
125 grams of butter
1 kg of wheat flour
400 grams of powdered sugar
400 grams of honey
2 eggs
2 small spoons of baking powder
Spices for fragrant baking. Our stores sell ready-made seasonings. It contains ground cinnamon, coriander, dry ginger, cloves, anise, pepper, nutmeg, cardamom. If you manage to find such a seasoning, you will have a wonderful smelling cookie. Or you can buy all these ingredients separately and add a teaspoon of each to the dough.

Мені трошки допомагала моя мама. Спочатку треба знайти рецепт. Нам дала рецепт наша сусідка. Потім купити все в магазині і знайти такі форми для печива.
125 грамів масла
1 кг пшеничної муки
400 грамів цукрової пудри
400 грамів меду
2 яйця
2 маленькі ложечки порошку до випічки
Приправи до пахучого печіння. У нас продається в магазинах готові приправи. В ній є мелені кориця, коріандр, сухий імбир, гвоздика, аніс, перець, мускатний горіх, кардамон. Якщо вам вдасться знайти таку приправу, то у вас вийде чудове пахнюче печиво. Або можете купити окремо ці всі інгредієнти і додати кожного по чайній ложечці до тіста.

I pour flour into a bowl.

Насипаю муку в миску.

I pour honey, by the way, my friends came to me. But they don't want to be in my photos. Therefore, I am forced to publish without them and, accordingly, without me.

Наливаю мед, до речі до мене прийшли мої друзі. Але вони не хочуть бути на моїх фотографіях. Тому я змушений публікувати без них і відповідно без мене.

I add butter, it is desirable to take it out of the refrigerator in advance. And I add two eggs.

Додаємо масло, бажано його завчасно витягнути з холодильника. І додаємо два яйця.

I pour out the powdered sugar.

Я висипаю цукрову пудру.

I pour out two packets of flavored cookie seasoning. The kitchen started to smell very nice.

І висипаю два пакети приправи для запашного печива. На кухні стало дуже гарно пахнути.

From all these ingredients, my mother kneaded the dough. I tried too, but the dough is quite hard and I only managed to stir it a little. The rest of the work was done by my mother and she needed to make an effort.

З цих усіх інгредієнтів моя мама замісила тісто. Я також спробував, але тісто досить тверле і мені лише вдалося трохи розмішати. Решту роботи зробила мама і їй потрібно було докласти зусиль.

Then we rolled out the layers of dough together to a thickness of 1 cm and I started to cut out the cookies with my different shapes.

Потім ми разом розкатали пласти тіста на товщину 1 см і я почав вирізати печиво своїми різними формами.

I liked making little men, hearts, Christmas trees and stars the most. Once, when I was four years old, I was coloring cookies with my grandmother. For some reason, I remembered this while working.
My friends helped me. Because there was a lot of dough and everyone had enough work.

Найбільше мені сподобалося робити чоловічків, сердечка, ялиночки і зірочки. Колись , коли мені було чотири роки, я розмальовував печиво з моєю бабусею. Чомусь це пригадав під час роботи.
Мої друзі мені допомагали. Бо тіста було дуже багато і всім вистачало роботи.

While we were cutting different blanks from the dough for our cookies for Nicholas, my mother had already set the oven to 180 degrees and she started baking our cookies for 10 minutes in the oven.

Поки ми вирізали з тіста різні заготовки для нашого печива для Миколая, моя мама вже поставила духову шафу на нагрів до 180 градусів і вона почала випікати наше печиво по 10 хвилин в духовці.

There were a lot of cookies. As many as 100 pieces. But I shared it with my friends and gave it to them so that they could also treat St. Nicholas in their homes.

Печива вийшло дуже багато. Аж 100 штук. Але я поділився з моїми друзями і роздав їм, щоб вони змогли також пригостити святого Миколая в своїх домівках.

And I was still waiting for a real artistic work. When the cookies cooled down, I decided that they were sad, and that Nicholas would like to eat a cheerful cookie. Therefore, I decorated fragrant cookies with colored sugar. It can also be bought ready-made in the store.

А мене ще чекала справжня художня робота. Коли печиво остигло я вирішив, що воно є сумне, і що Миколай би хотів з'їсти веселе печиво. Тому я оздобив запашна печиво кольоровим цукром. Його також можна купити в магазині готове.

What kind of cookies do you think St. Nicholas might like? I liked making a Christmas tree, but the little man turned out not very nice.
I still have a lot of cookies left so I'd love to eat them with my grandma @rosanna-brava. I haven't seen her for a long time, back in the summer. And now it's winter and we used to spend a lot of time together. And it would be wonderful to eat cookies together with hot tea, after a winter walk.
I wish that your wishes come true during the celebration of Christmas. Merry Christmas!

Як думаєте, яке печиво може сподобатися святому Миколаю. Мені сподобалося робити ялинку, а от чоловічок не дуже гарний вийшов.
У мене залишилося ще багато печива, тому я б дуже хотів його з'їсти разом з моєю бабусею @rosanna-brava. Я її вже давно не бачив, ще літом. А зараз вже зима і ми раніше разом багато проводили часу. І це було б чудово разом їсти печиво з гарячим чаєм, після зимової прогулянки.
Бажаю, щоб ваші бажання здійснилися під час святкування Різдва. Веселого Різдва!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
25 Comments
Ecency