Гордея се,че съм българка - Estoy orgullosа de ser búlgarа - I'm proudа of being bulgarian {BG}~{ES}~{EN}

Здравейте Hive приятели ☺ Тази седмица предизвикателството на @projectmamabg е много готино и мисля, че всеки трябва да се включи в него 🇧🇬


Hola amigos de la Hive ☺ El reto de esta semana de @projectmamabg es muy chulo y creo que todo el mundo debería participar 🇧🇬


Hi Hive friends ☺ This week's @projectmamabg challenge is very cool and I think everyone should participate 🇧🇬



Гордея се че съм българка 🇧🇬❤

Като човек, който не живее в България от много години когато ме питат от къде съм винаги с голяма гордост казвам от България и разказвам или показвам снимки. За много хора за, който съм работила когато съм имала време съм правила баница, питка, айрян, таратор и други наши вкусотии, който са част от мен и винаги ще ги правя.Та първото нещо с което се гордея е храната.


Estoy orgullosа de ser búlgarа 🇧🇬❤

Como alguien que no vive en Bulgaria durante muchos años, cuando la gente me pregunta de dónde soy siempre digo con orgullo que de Bulgaria y les cuento o les enseño fotos. Para muchas personas para las que he trabajado, cuando he tenido tiempo he hecho banitsa, pita, ayryan, tarator y otros de nuestras delicias que forman parte de mí y siempre los haré.


I'm proudа of being Bulgarа 🇧🇬❤

As someone who does not live in Bulgaria for many years, when people ask me where I am from I always proudly say Bulgaria and tell them or show them pictures. For many people I have worked for, when I have had time I have made banitsa, pita, ayryan, tarator and others of our delicacies that are part of me and I will always make them.



•Храната

За мен лично няма по вкусна храна от българската ❤ Пробвала съм и други, но най ми е вкусна нашата не че и другите нямат вкусни неща, но нашето си е наше ❤ За всеки човек неговото си е най.Имаме много разнообразна и вкусна храна. И много често си я приготвям, защото ми липсва а и не мога без нея. Като започнем от закуските и стигнем до вкусните ни манджи 🇧🇬


•Comida

Para mí personalmente no hay comida más deliciosa que la búlgara ❤ He probado otras, pero la que más me gusta es la nuestra, no es que otras no tengan cosas deliciosas, pero la nuestra es la nuestra ❤ Para cada persona la suya es la mejor. Y la cocino muy a menudo porque la echo de menos y no puedo prescindir de él. Empezando por los aperitivos y terminando con nuestras deliciosas comidas 🇧🇬


•Food

For me personally there is no food more delicious than Bulgarian food ❤ I have tried others, but the one I like the most is ours, not that others don't have delicious things, but ours is ours ❤ For each person theirs is the best. And I cook it very often because I miss it and I can't do without it. Starting with appetizers and ending with our delicious meals 🇧🇬.

img_0.42110672949404326.jpg
Източник



•Българската народна музика и народните танци

Мисля, че няма българин който като чуе българска народна музика и да не настръхва и да не му се пълнят очите със сълзи. Много се кефя на клиповете с народната музика и особено когато има и хора, пълни ми душата

•Música y bailes populares búlgaros

No creo que haya un búlgaro que escuche música folclórica búlgara y no se se ponen los pelos de punta y se le llenen los ojos de lágrimas. Me gustan mucho los vídeos de música folk y sobre todo cuando hay joro, me llena el alma


•Bulgarian folk music and dances.

I don't think there is a Bulgarian who listens to Bulgarian folk music and doesn't get the hairs standing on end and tears in his eyes. I really like folk music videos and especially when there is joro, it fills my soul ❤

img_0.7759222283748535.jpg

Източник



•Природата

Природата ни е уникална и толкова красива. Всичкото е толкова натурално. Когато се прибрах за последно просто ми се напъшни душата от красиви гледки спиращи дъха. Имаме 4ти прекрасни сезона и всеки сам по себе си има своя чар.


•Naturaleza

Nuestra naturaleza es única y tan hermosa. Todo es tan natural. Cuando volví a casa por última vez, mi alma se llenó de hermosas e impresionantes vistas. Tenemos 4 temporadas maravillosas y cada una tiene su propio encanto.


•Nature

Our nature is unique and so beautiful. Everything is so natural. When I came home for the last time, my soul was filled with beautiful and breathtaking views. We have 4 wonderful seasons and each one has its own charm.

img_0.15931800538998744.jpg

Източник



Надявам се поста да ви е харесал ☺❤🇧🇬


Espero que os haya gustado el post ☺❤🇧🇬


I hope you liked the post ☺❤🇧🇬

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency