НАЙ-ДОБРОТО НЕЩО, КОЕТО НЯКОГА СЪМ ПРАВИЛА

heart2.png

Като се замисля, направила съм много добри неща в живота си. Помогнала съм на много хора с какво ли не, дали със съвет, дали с работна ръка или с пари никога не съм щадяла себе си в идеята да помогна на някого или съм търсела някаква отплата.

Не знам дали мога да го нарека на-доброто нещо, което съм правила, но определено е в топ 10, това е дарителската кампания, която успях да организирам тук в платформата Hive. Искренно се зарадвах като видях, колко много хора откликнаха на призива ми за помощ и подкрепа. Тъй като вярвам, че такава кауза не помага кой знае колко само с единично дело, скоро ще подготвя втори тур евентуално за допълнителна помощ на мъниците, защото те растат и нуждите им се увеличават.

Вярвам в доброто и в доброто на хората, вярвам че когато сме обединени в някаква кауза можем да постигнем много неща и на материално, ментално и физическо ниво. Затова и аз лично няма да спра да помагам на всеки, който ме е потърсил за някаква помощ!

Искам да поканя @mariya36 да участва в предизвикателството!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency