10 интересни неща, които не знаете за мен!!!

  1. Бях в отряда на парашутистите, минах всички тренажори и симулации. Нямах навършени 18 и се искаше разрешение от родителите... е не ми подписаха документите и си останах само с тренажорите. Ако ми се отдаде възможност ще скоча!!!
  2. Обичам да яздя при първа възможност , ще кача снимка.
  3. Стрелям с лък, пистолет и автомат. Любимото ми оръжие за самоотбрана е нож.
  4. Обичам да слушам тишината.
  5. Своенравна съм и не се побирам в рамки и клетки.
  6. Играла съм спортни танци.
  7. Когато шофирам изнервям другите шофьори...
  8. Не обичам да се матцотя с кремове и гримове.
  9. Обичам пикантни храни, което означава много и различни подправки и билки, люти чушки с килограми...
  10. Имах панически страх от водата, но това лято надминах себе си, започнах отново да плувам все едно не съм спирала( два пъти се давих в река Дунав край Русе)

chushki_5.jpg
image

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency