Виждам те... Най - доброто нещо, което някога съм правил

Здравейте българска общност! Реших и аз да се включа в това предизвикателство на BULGARIA HIVE.
За мен най - доброто нещо, което съм правила до сега е, че осъзнах колко е важно човек да не търси причина, вина, страх, обвинения, не истина и други подобни емоции и чувства в другите, а да ги потърси в себе си. Когато започнеш да осъзнаваш, че всичко което виждаш в другия е това, което имаш ти вътре в теб, тогава започва и битката за изцеление. Решението взето от мен да направя и живея по - добър живот, направи промени и в околните. Когато станах разбираща, че всяко нещо си има причина и следствие, нещата ми станаха от ясни по ясни.
За това ви казвам, че най - доброто нещо, което съм правила е да обикна себе си, за да СЛУЖА на другите в техния път да обикнат себе си.
Предизвиквам @milabogomila да се включи в предизвикателството.

09dd0f797cb64d6fb8ccb4a824a861ad.jpg

image

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
13 Comments
Ecency