10 неща, които не знаете за мен

Бях поканена от @catgod да се включа в предизвикателство #8 на @hivebg.

Доста предизвикателно изпитание, но хайде ще повдигна малко завесата:

1/ Въпреки, че съм воден знак изключително много ме е страх от дълбока вода и не умея да плувам.

2/ Обичам да съм сама в собствената си компания и да мълча цял ден, въпреки ,че хората ,които ме познават донякъде няма да го повярват.

3/Имам над 40 шева по тялото си / диване съм си/ и съм благодарна на пластичните хирурзи,че почти не се забелязват.

4/Още от малка съм си боец, когато съм притисната до стената съм като диво коте - даже като дете съм раздавала шамари на 4 пъти по-големи хора от мен. Заради спуканата вежда на брат ми...family first.

5/ Обичам да командвам 😁😁😁Ама индиректно.

6/Научила съм се да усещам, когато в мен говори гордостта и да не допускам тя да разруши нещата..труден урок..преговаря се често.

7/ Мога да мисля, пиша и разговарям по 4 теми едновременно без проблем, стига да има кой да ми навакса на темпото.

8/ Заспивам супер бързо на филми, затова е рисково да ме водите на кино 🤣

9/Обичам симфонична музика, пренася ме в друг свят..

10/Предпочитам солена храна пред сладка..😇

20210423_195547.jpg

Предизвиквам @gogododo да се включи 😁

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency