RE: Phaselis Ancient City: Where History Meets Nature’s Beauty - Phaselis Antik Kenti (English - Turkish)

ne güzel bir yazıydı, gününe eşlik etmemizi sağladığın için teşekkür ediyorum 😊

birlikte yol almış gibi yoruldukça kenarlarda oturmuş gibiydi ve hatta sen her denize girdiğinde burada biraz da olsa ferahladım diyebilirim :)

Kuzey limanındaki gizli noktama ulaşıyorum. Beni Phaselis'te kaybederseniz burada bulabilirsiniz

:) gizli noktalar, sevilen çakıllı sahiller seni bize ne güzel anlatıyor..


iyi olmana sevindim, ben sıcaklardan bayılmış durumdayım. elim kolum kalkmıyor diyebilirim.
netflixte korku filmleri / dizileri izleyip, aralarda çocuk kitapları ve masalları okuyorum :)
bir de buz gibi reyhan şerbeti yapıp içiyorum, yazmak istiyorum ama biraz serinlik olursa..
benden haberler böyle 🙋🏻‍♀️

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency