Happy and scared Memo for Daughter

Last weekend, I took my daughter to the playground.
As a parent, I take time off to spend time with my daughter.
My daughter is still young and does not play in the playground yet.

I have to go and show my daughter so that she can see new things and not be afraid of her surroundings.
As a child who is not yet a year old, she is often afraid to see and touch new things.
However, I have to show my daughter a new environment to live among people.

My daughter didn't play at the playground yet, so I took a souvenir photo with the toys.
To remind her how her parents love her when she becomes an adult.

It was a visit that was both happy and scary for my daughter.

ပြီးခဲ့သည့် ပိတ်ရက်က သမီးကို ကစားကွင်း လိုက်ပို့ဖြစ်ခဲ့သည်။
မိဘဆိုတော့ အားလပ်ချိန်ယူပြီး သမီးကို အချိန်ပေးရတာပါ။
သမီးက ငယ်သေးတော့ ကစားကွင်းမှာ မကစားတတ်သေးပါဘူး။

သမီးကို အသစ်အဆန်းတွေ မြင်ဖူးအောင် နှင့် မရင်းနီး‌တဲ့ပတ်ဝန်းကျင်ကို မကြောက်တတ်အောင် သွားပြီး ပြသပေးရတာပါ။
တစ်နှစ်မပြည့်သေးတဲ့ ကလေးငယ် ဆိုတော့ အသစ်အဆန်းတွေကို မြင်ရ ထိတွေ့ရတာ ကြောက်လန့်တတ်ပါတယ်။
သို့ပေမယ့် သမီးကို လူတွေကြား နေထိုင်ရဲအောင် ပတ်ဝန်းကျင်အသစ်တွေ ပြပေးရတာပါ။

ကလေးကစားကွင်းမှာ သမီးက မကစားတတ်သေးတော့ အရုပ်တွေနဲ့ပဲ အမှတ်တရဓာတ်ပုံရိုက်ယူခဲ့ပါတယ်။
သမီး အရွယ်ရောက်ပြီး သိနားလည်လာသောအခါ မိဘတွေက သမီးကို ဘယ်လို ချစ်ကြောင်း အမှတ်ရစေဖို့ပါ။

သမီးအတွက် ပျော်လည်းပျော် ကြောက်လည်းကြောက်ရတဲ့ အလည်အပတ်သွားခြင်း ဖြစ်ပါတယ်။

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency