(ENG-TUR) CAMP İN THE KEMER-KEMER’DE KAMP

Hello dear Hive family;
Let's take a tour of Kemer together.
Kemer is one of the closest districts of Antalya to the center. This is an area mostly preferred by tourists. Since it is on the coast, many hotels have been established. I chose this small but cute town for a weekend getaway.
My goal was to rest and have some alone time. At the end of the second day, I realized that I had made the right choice.

Selam sevgili Hive ailesi;
Hadi beraber bir Kemer turu yapalım.
Kemer Antalya’nın merkeze en yakın ilçelerinden biri. Burası çoğunlukla turistlerin tercih ettiği bir bölge. Denize kıyısı olduğundan birçok otel kurulmuş. Bende bu küçük ama şirin ilçeyi bir hafta sonu kaçamağı yapmak için tercih ettim. Amacım dinlenmek ve biraz yalnız kalmaktı. İkinci günün sonunda ne kadar doğru bir tercih yaptığımı anlamıştım.

First of all, I had to choose a nice place to stay. This hotel would not be. If the seasons and conditions are suitable in the places I go, I camp. Kemer was suitable for this. I checked the campsites on the map. I have many options near the sea. Of course, I didn't know which one to choose. I made a few calls to get pricing information. The price of accommodation for one night ranged from 50 TL to 100 TL. I reached an agreement with a woman I spoke to over the phone. Of course, I wasn't entirely sure. Because he did not help in the slightest in terms of price. I wanted to go and make my decision there as soon as possible.

Öncelikle barınma için güzel bir yer seçmeliydim. Bu otel olmayacaktı. Gittiğim yerlerde mevsim ve şartlar uygun ise kamp yapıyorum. Kemer’de bunun için uygundu. Haritadan kamp alanlarını kontrol ettim. Denize yakın birçok seçeneğim var. Tabi bunlardan hangisini tercih etsem bilemedim. Fiyat bilgisi almak için birkaç arama yaptım. Bir gecelik konaklama fiyatı 50 TL ile 100 TL arasında değişiyordu. Telefon üzerinden konuştuğum bir kadın ile anlaşmaya vardım. Tabi tamamen emin değildim. Çünkü fiyat konusunda küçükte olsa bir yardımı bulunmamıştı. Bir an önce gidip kararımı orada vermek istedim.

Then let's pack the bags!
I took with me clothes, tent, mat, light, sleeping bag, tripod and a few more supplies for two days.
Getting to Kemer district from Antalya is only 25 minutes from the Bus Station. I say bus station because my house is very close to there. This is a really short time. Of course, it is necessary to choose an hour when the traffic is not heavy.
Campgrounds are located right at the entrance of Kemer. Of course, the center is not that far away. Just 5 minutes. I follow the navigation and enter a stony road. I come across a campground that I have not seen on the map. When I get off and check, I see that the possibilities here are limited. These are things like electricity, sinks. Of course, this was reflected in the price as well. Even if I was going to make a short stay, I wanted it to be of good quality and left. My goal is to find an area close to the sea and with good opportunities. My second point is the camping area, which is located in a class area just ahead of the sea. At the first entrance here, I see a lot of caravans. These trailers are full of children. This area, which has its own beach, showers and sinks, is not my preference because of the noise. Maybe it would be suitable for family camping. Of course, I just didn't like it.

O zaman hazırlayalım çantaları!
Yanıma iki güne yetecek kıyafet, çadır, mat, ışık, uyku tulumu, tripot ve birkaç malzeme daha alarak yola koyuldum. Antalya’dan Kemer ilçesine varmak Otogardan sadece 25 dakika. Otogar diyorum çünkü evim oraya çok yakın. Bu gerçekten çok kısa bir süre. Tabi trafiğin yoğun olmadığı bir saati tercih etmek gerekiyor. Kamp alanları Kemer’in hemen girişinde bulunuyor. Tabi merkez de öyle uzak falan değil. Sadece 5 dakika. Navigasyon’u takip ederek taşlık bir yola giriyorum. Karşıma haritada görmediğim bir kamp alanı çıkıyor. İnip kontrol ettiğimde buranın imkânlarının kısıtlı olduğunu görüyorum. Bunlar elektrik, lavabo gibi şeyler. Bu fiyata da yansımıştı elbette. Ben kısa bir konaklama yapacaksam bile bunun kaliteli olmasını istedim ve oradan ayrıldım. Hedefim denize yakın ve imkânları iyi bir alan bulmak. İkinci noktam ise biraz ilerisinde denize sınıf bir alanda bulunan kamp alanı. Buraya ilk girişte yoğunlukta karavan görüyorum. Bu karavanların etrafı çocuk dolu. Kendine ait plajı, duş ve lavaboları olan bu alan, gürültü sebebiyle tercihim olmuyor. Belki ailece kamp yapmak için uygun olabilirdi. Tabi yalnız ben, bunu sevmedi.

As soon as I get out of there, I see a wooded area in front of me. Tangerine trees. When I realize that this is also a campground, I want to take a look. The smell of tangerines that greeted me at the very first entrance managed to impress me. This area, which is only a road between it and the sea, has all kinds of possibilities. Power line at the end of all tent areas, clean showers and sinks, kitchen, refrigerator, lighting. These conditions were more than enough for me for two days. Of course, the profile of the campers was also very nice. Everyone was sitting in front of their tent, sipping their tea or reading a book.

Oradan çıkar çıkmaz karşımda ağaçlı bir bölge görüyorum. Mandalina ağaçları. Buranın da bir kamp alanı olduğunu fark edince göz atmak istiyorum. Daha ilk girişte beni karşılayan mandalina kokusu beni etkilemeyi başarmıştı. Denizle arasında sadece bir yol olan bu alan her türlü imkâna sahip. Tüm çadır alanlarının ucuna çekilmiş elektrik hattı, temiz duş ve lavabolar, mutfak, buzdolabı, ışıklandırma. Bu koşullar iki gün için bana fazlasıyla yeterdi. Tabi kamp yapanların profili de gayet güzeldi. Herkes çadırının önüne kamp sandalyesini koymuş çayını yudumluyor ve ya kitap okuyor vaziyetteydi.

The owner of the area called MINTA CAMPING is very friendly and helpful. As soon as I have made my decision, he helps me set up my tent and settle in. I should stop by the town center and have a meal before it gets dark. I quickly settle in and leave the area. I find a restaurant in the town center, which I reach in just fifteen minutes on foot, and fill my stomach. While walking on a street full of various vendors, it does not escape my attention that the prices are higher than Antalya. I go back to the campsite without buying anything. I will rest well at night and enjoy the sea tomorrow.

‘MİNTA CAMPİNG’ adlı alanın sahibi gayet güler yüzlü ve yardımsever. Kararımı verir vermez çadırımı kurmama ve yerleşmeme yardım ediyor. Hava kararmadan ilçe merkezine uğrayıp yemek yemeliyim. Hızlıca yerleşip alandan ayrılıyorum. Yürüyerek sadece on beş dakikada vardığım ilçe merkezinde bir restoran bulup karnımı doyuruyorum. Çeşitli satıcılarla dolu bir sokakta gezerken fiyatların Antalya’ya göre fazla olması dikkatimden kaçmıyor. Hiçbir şey almadan kamp alanına geri dönüyorum. Gece güzelce dinlenip yarın denizin keyfini süreceğim.

I wake up in the morning with the sounds of roosters and birds. When I zip my tent, a clean air and the smell of tangerine enters. In order not to miss the sunrise, I hurriedly collect my belongings and head to the Beach, which is just across the road, where the camp owner agreed.
I don't know if it's an overnight organization or a welcome surprise, but I reach the sea with a cute balloon staircase.
A calm and clean sea. After taking some landscape pictures, I set up my tripod. The photos you see below are completely my own. When I feel tired after enjoying swimming, I go back to my tent to change my clothes and have breakfast.

Sabah horoz ve kuş sesleri ile uyanıyorum. Çadırımın fermuarını çekince içeri tertemiz bir hava ve mandalina kokusu giriyor. Gün doğumunu kaçırmamak için aceleyle eşyalarımı alıp kamp sahibinin anlaşmış olduğu, hemen karşıda bulunan Beach’in yolunu tutuyorum. Geceden kalma bir organizasyon mu yoksa bana hoş geldin sürprizi mi bilmem ama şöyle balonlu ve şirin bir merdiven ile denize ulaşıyorum. Durgun ve tertemiz bir deniz. Birkaç manzara resmi çektikten sonra tripotumu kuruyorum. Aşağıda gördüğünüz fotoğraflar tamamen kendi çekimim. Yüzmenin keyfine varıp yorulduğumu hissedince üzerimi değiştirmek ve kahvaltı yapmak için tekrar çadırımın başına dönüyorum.

This is how the first Kemer morning starts for me. I'm getting ready to explore the town center a little more and have my dinner. I relax by taking a walk in the town's park by the sea.
That cute area with a heart catches my attention. I take a photo like everyone else and keep going.

The feeling of tiredness after the meal and coffee brings me back to the tent. While my neighbors have prepared their meals and continue the night with music at the beginning of their tents, I go to my tent and sleep with the tiredness of the day.

And it's time to return. I pack my things and say goodbye to my camper friends.
As the Kemer adventure ends for me, there are plenty of memories and these beautiful photos.
Thank you for accompanying me.
See you in my next post.

Benim için ilk Kemer sabahı böyle başlamış oluyor. İlçe merkezini biraz daha keşfetmek ve akşam yemeğimi yemek üzere hazırlanıyorum. İlçenin deniz kenarında bulunan parkında yürüyüş yaparak rahatlıyorum.
Şu kalpli şirin alan dikkatimi çekiyor. Herkes gibi bir fotoğraf çektirip öyle devam ediyorum.
Yemek ve kahve sonrası gelen yorgunluk hissi beni çadıra geri döndürüyor. Komşularım yemeklerini hazırlamış çadırlarının başında müzik eşliğinde geceye devam ederken ben günün verdiği yorgunlukla çadırıma geçip uyuyorum.
Ve dönüş vakti. Eşyalarımı toplayıp, kampçı dostlarıma veda ediyorum.
Kemer macerasını benim için biterken geriye bolca anı ve bu güzel fotoğraflar kalıyor.
Bana eşlik ettiğiniz için teşekkür ederim.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency