[EN-TR] I visited my parents during the holiday and received their prayers.////Bayramda anne ve babamı ziyaret ettim, dualarını aldım.

*EN*

Hello
The blessed month of Ramadan is over, I went to my hometown during the feast, the room came and went, it was very nice to visit my parents, receive their prayers, and be with my brothers and relatives.

img_0.5009137144644298.jpg

img_0.5646521390439924.jpg

img_0.6821740649287731.jpg

img_0.7859564920869678.jpg

img_0.1739069879247159.jpg

Getting the hometown air always makes me happy because I have memories of childhood and youth, people live with their memories, I love my family very much.

I was hoping the weather would be nice during the holidays.

The next day we performed the Eid prayer, the mosque was full to the brim.

After the prayer, we had a nice breakfast with my family and loved ones. After breakfast, everyone feasted with each other. I kissed my father's and mother's hands and prayed for them.

It is important to receive the prayers of the parents in this life, thanks to their prayers, all the good things will be with us. We should treat our parents in the best possible way, not even say 'oh' to them. They are our crown jewel.

While we are lost in this busy work schedule, let's not forget our parents, if we forget them, our children will forget us too, and then we will realize how sad this is. I wish you a happy holiday with your family, parents and siblings, thank you for reading.


TR

Merhabalar
Mübarek ramazan ayı bitti bayramda memleketime gittim oda geldi geçti bayramda annemi babamı ziyaret etmek onların dualarını almak kardeşlerimle akrabalarımla birlikte olmak çok güzeldi.

img_0.5009137144644298.jpg

img_0.5646521390439924.jpg

img_0.6821740649287731.jpg

img_0.7859564920869678.jpg

img_0.1739069879247159.jpg

Memleket havası almak beni her zaman mutlu ediyor çünkü çocukluk anılarım gençliğim var insan anılarıyla yaşıyor iyi veya kötü anıları yoksa bir anlami ve değeri olmuyor kendinden izler taşıyan yerler her zaman değerlidir işte memleketim benim için bu yüzden değerli anamın babamın olduğu onların varlığı herşeyden önemli anamı babamı gardeşlerimi ve ailemi çok seviyorum.

Bayramda havanın güzel olmasını umuyordum pekte umduğum gibi olmadı hava yağmurluydu arefe günü mezarlığa gittik oradaki akrabalarımıza dua ettik onlarla bayramlaştık hava çok soğuk ve kapalıydı ara ara yağmur yağıyordu.

Ertesi gün bayram namazını kıldık cami tıklım tıklım doluydu böyle camilerin dolu olması çok hoşuma gidiyor inşaAllah herzaman öyle olur ve artık olmalı maddi ve manevi değerlerimize hep birlikte sarilmalıyız.Bayram namazını kıldıktan sonra camide herkes birbiriyle bayramlaştı tam bir bayram havası yaşadım.

Namazdan sonra ailem ve sevdiklerimle birlikte güzel bir kahvaltı yaptık kahvaltıdan sonra herkes birbiriyle bayramlaştı babamın anamın ellerini öpüp dualarını aldım hep birlikte nice bayramlara Rabbim onlara hayırlı uzun ömürler versin.Uzakta olunca anamın babamın kıymetini daha iyi anladım onların varlıklarını hissetmek bana güven ve huzur veriyor.

Şu hayatta ana baba duası almak önemli onların duası sayesinde bütün güzellikler bizimle olur.Anamızın babamıza en güzel şekilde davranmalıyız onlara öf bile dememeliyiz onlar bizim bastacimizdır.

Şu yoğun iş temposunda kaybolurken ana ve babamızı unutmayalım unutursak yarın bizim çocuklarımızda bizi unutur ne kadar üzücü bir durum olduğunu o zaman anlarız.Aileniz,ana babanız,gardeşleriniz ile birlikte nice bayramlara yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum.


Images belong to me


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency