My Introduction To Hive Community


My name is Ma Phyu Hnin Wai.
I was born in Myin Thi Village, TaDa U Township.
We have 5 siblings.
There is one brother and three younger brothers.
In 2008, when I was still in high school, I stopped school due to my health condition.
In 2011, I studied pharmacist and nurse assistant training in Sagaing City and started working at Myoung City Pharmacist and Nurse Assistant Training School.
In 2012, I got married to Maung Tun Ko Ko from Kadong Kani Village, Bo Kalay Township.

Lived in Kadongani village, opened a grocery store and pharmacy, and supported the man to study at Maupin College for 2 years.
A daughter was born in 3 months of 2014.
Her name is Ma Hnin Oo Wai.

My daughter loves to draw.

In 2017, my husband died in a car accident.

Now, I live with my daughter in Myin Thi village, where my parents live, and I have opened a clothing store.

I love cooking and traveling.
One day, I learned about Hive Blockchain through U Tin Aung Soe, a health officer who opened a clinic in our village.
ကျွန်မနာမည် မဖြူနှင်းဝေ ဖြစ်ပါသည်။
တံတားဦးမြို့နယ် မြင်းသည်‌ရွာမှာ မွေးဖွားပါသည်။
ကျွန်မတို့မှာ မောင်နှမ၅ယောက် ရှိပါသည်။
အကိုတစ်ယောက်၊မောင်လေးသုံးယောက်ရှိပါသည်။
၂၀၀၈ခုနှစ်တွင် အထက်တန်းပညာ သင်ယူနေဆဲအချိန်ခါတွင် ကျန်းမာရေး အခြေနေကြောင့် ကျောင်းရပ်နားလိုက်ပါသည်။
၂၀၁၁ ခုနှစ် စစ်ကိုင်းမြို့တွင် ဆေးဝါးကျွမ်းကျင်နှင့်သူနာပြုအကူသင်တန်း သင်ယူခဲ့ပြီး မြောင်မြို့ဆေးဝါးကျွမ်းကျင်နှင့်သူနာပြုအကူသင်တန်းကျောင်းတွင် အလုပ်၀င်ခဲ့ပါသည်။
၂၀၁၂ခုနှစ်တွင် ဘိုကလေးမြို့နယ် ကဒုံကနိရွာက မောင်ထွန်းကိုကိုဖြင့် အိမ်ထောင်ကျခဲ့ပါသည်။
ကဒုံကနိ ကျေးရွာတွင် နေထိုင်ပြီး ကုန်စုံဆိုင်နှင့်ဆေးဆိုင် ဖွင့်ထားကာ အမျိုးသားအား မအူပင်ကောလိပ်တွင် ၂နှစ် ပညာသင်ယူရန် ကူညီထောက်ပံ့ပေးခဲ့ပါသည်။
၂၀၁၄ခုနှစ် ၃လပိုင်းတွင် သမီးလေးတစ်ယောက် မွေးဖွားခဲ့ပါသည်။
သူမ နာမည်မှာ မနှင်းဦးဝေ ဖြစ်ပါသည်။
ကျွန်မသမီးလေးသည် ပုံဆွဲခြင်းကို ဝါသနာပါပါသည်။
၂၀၁၇ခုနှစ်တွင် ကျွန်မအမျိုးသားသည် ယာဉ်မတော်တဆ ဖြစ်ပြီး သေဆုံးသွားခဲ့ပါသည်။

ယခုတော့ ကျွန်မသည် မိဘတွေရှိသော တံတားဦးမြို့နယ် မြင်းသည်ကျေးရွာ ၌ သမီးလေးနှင့်အတူ နေထိုင်ပြီး အထည်ဆိုင်လေး ဖွင့်ထားပါသည်။
ကျွန်မသည် ချက်ပြုတ်တာနှင့်ခရီးထွက်ခြင်းကို ဝါသနာပါပါသည်။
တစ်နေ့တွင် ကျွန်မတို့ကျေးရွာတွင် ဆေးခန်းဖွင့်ထားသော ကျန်းမာရေးမှူး ဦးတင်အောင်စိုး မှတဆင့် Hive Blockchain ကိုစတင်သိရှိခဲ့သည်။

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
34 Comments
Ecency