Feathered Friends – Birds motif

Feathered Friends – "SHOW ME A PICTURE OF BIRD - FIRST BIRD FOR 2023"

This is my entry for the #smap contest, round 100, by @nelinoeva.
Feathered Friends - Show Me A Photo Contest Round 100

#SMaP Show Me A Photo Contest!
Birds motif





14. januar 2023.

Počela je nova godina sa pravim jubilejem u #FeatheredFriends zajednici. Već je stota runda zabavnog i inspirativnog takmičenja. Da ne zaboravim da kažem, meni omiljenog.

Što je najvažnije ovaj izazov vas pokreće na aktivnost, poboljšava percepciju, usmerava ka prirodi i divnim stvorenjima u njoj, pticama.

Videla sam ptice u ovoj godini ali nisam uspela da ih snimim. Tako su brzo odletele... Ili su bile predaleko. Ipak, ne bih želela da propustim prvo kolo u ovoj godini.
Srećom, dobila sam ideju i inspiraciju tokom pregledanja i čitanja postova na hive.blog.

Među davno uklonjenim predmetima iz upotrebe pronašla sam staru porcelansku vazu sa motivom ptica. Verujem da su slične vaze krasile mnoga domaćinstva na Balkanu.
Slikati nije lako, porcelan je pravi izazov. A onda, malo dorade i spremne su fotografije za ovu nedelju.

Volim ovaj izazov, između svega ostalog, i zbog najvažnijeg pravila koje morate ispoštovati - zabavite se!
Bilo je dosta zabave u pronalaženju vaze, fotografisanju, obradi…

Hvala najlepše zajednici Feathered Friends i @melinda010100, strastvenom obožavaocu ptica, za sponzorisanje takmičenja, kao i @nelinoeva, @barbara-orenya, i svim ostalim članovima na posvećenosti u radu i organizaciji.

Hvala vam na vremenu posvećenom mojim postovima.
Imajte divan dan!

Budite zdravi, srećni i veseli!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency