Птах #49 : Коноплянка (Bird #49 : Common linnet )

UAEN
І знову мені пощастило знаходитися в певному місці в потрібний час. Хоча все таки невдача в цього разу була, а саме не той об'єктив та не готовність фотографувати птаха. Отже 25 червня 2021 року, я вирішив трішки по фотографувати комах і взяв із собою макро об'єктив. Виходячи на город, я помітив що на груші сидить доволі незвичний птах, котрого я раніше ще не помічав. Чомусь він нагадав мені папугу, хоч добре роздивитися його, мені заважало сонце. Нажаль це єдиний кадр, що мені вдалося зняти. Птах не дозволив роздивлятися його довго.And again I was lucky to be in a certain place at the right time. Although the failure this time was, namely, not the lens and not the willingness to photograph the bird. So on June 25, 2021, I decided to take some pictures of the insects and took a macro lens with me. Going out into the garden, I noticed that on the pear sits a rather unusual bird, which I had not noticed before. For some reason he reminded me of a parrot, although it was good to move it, the sun prevented me. Unfortunately, this is the only shot that I managed to shoot. The bird did not allow to look at it for a long time.

51294220274_252c312608_o.jpg

СameraLens
Canon EOS M6 Mark II \EF100mm f/2.8 Macro USM
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency