Church in Plac Wolności, Łódź

Siemano!

W internecie można mnie rozpoznać po pseudonimie KmiseN. Buduje w minecraft już z jakiś rok, a to jest mój pierwszy post tutaj. Mam nadzieje, że sie wam spodoba.

Więc chciałbym wam zaprezentować mój najnowszy kościół. Starałem się jak najlepiej odwzorować ten budynek i myślę, że się udało, lecz sami możecie ocenić. Sama budowla zajęła mi około 17 godzin.


Trochę o kościele, wybudowany w latach 1826–1828 w formie klasycystycznej przy Nowym Rynku. W 1889–1892 został całkowicie przebudowany według projektu Ottona Gehliga i Hilarego Majewskiego. W 1945 roku kościół został, za przyzwoleniem władzy komunistycznej, przejęta przez Kościół katolicki.


Generalnie staram się budować wszystko, od kościołów czy pałacy po statki czy okręty.

Pozdrawiam

Pozdrawiam.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency