RE: Pinned versie

Dat klopt. Ik heb 2 tradebots draaien ik heb 2 miners en een witness draaien. Hoeveel tijd ik erin heb gestoken is niet echt veel de miners draaien gewoon door in deze malaise ik heb zonnepanelen die de kosten een beetje dekken. Ik maak er binnenkort een post over. Ik sta nu op 274 geloof ik maar das mijn eigen schuld. Ik heb mijn geld gebruikt om anderen te helpen ipv mijn portefeuille op te bouwen. Het duurt weer even totdat ik mijn bitconnectnivo bereikt heb of ik moet ineens allemaal upvotes krijgen hier in steemit. Of kaarten krijgen van 3000 dollar dan gaat dat meteen in de steempower. Ik zit momenteel thuis zonder inkomsten en ben van plan om dit jaar gewoon thuis te blijven en te bedenken welke kant ik op wil.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency