This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Zentzuzkoa da krudelkeriaren patua onartzea, baina ezin da guztion bizitza osoan bizi

Ez dio axola zer gauza garestiak aurki daitezkeen, ezin da aurkitu.
Kamal, herrialdera joango naiz, mesedez, antolatu nola egin dezakezu
Zer gertatu zitzaion Lirari, zergatik oihu egiten duzu? Zergatik telefonoak herrialdetik etorri ziren? Norbaiten gorputza txarra da?
Dad edo trazatu, mesedez, antolatu bidali nazazu herrialde batera, etxera joango naiz
Burua hozten, ikusten dut zer egin daitekeen
Orain hamar urte naiz erbestean

hh.png

Nire atzerriko bizitza oso atsegina zen, pentsatu nuen, ametsa sortzea, bizitza antolatuta dagoena, baina oraingoz oso babesgabea sentitzen da. Ama niri hurbildu nahi nion herrialdean, ez nintzen ados. Orain, agian, haurrek ezin izango dute itzuli herrialdean bueltan ez badute. Hegazti migratzaileek bakarrik migratzen dute.
Ba al duzu txartela lortu, Kamal?
Sarrerak ez daude erabilgarri Lira eta Baba Kemo exekutatzen ari da. Utzi aita bakarrik? Nola esan didazu orain zurekin?
Kamal en mi padre Icute
Lira, lasaitzen duzu, gure seme-alabak txikiak dira, ez al zaizu azken aldiz ahaztu? Herrialdeko jende guztiari esan diot, nire aitak jakintza itzuli du
Ezagutza berriro itzuliko da eta ez duzu joan? Kamal munduko haurren zaharrena da.

Guztia ulertzen dut, baina oraingoz ez barkatu, saiatu pixka bat ulertu. Beste ezer badago, herrialde batera bidaliko dizut
Ezkondu aurretik, etxearen lana eta Magadonnosen lana egin zuten. Bien bitartean, bi haurren ama. Errealitatearen malko zorrotzek hondatu dute! Beharbada ezin izango dute bizitza hobea eta segurtasunaren beldurrez itzultzeko gai izan, kontuan beti egongo da herrialdean. Niriratanek esan!
Lira Amitok ez du oztopatzen, zurekin zerbait egiten dugula kontatzen dizut
Gaur egun, amari ez dio axola, deitu ahal izango diot. "
Kamalekin maitatua nuen, ikasten itzuli nahi zuen eta herrialdean egon nahi nuen, ez nintzen ados. Nire aitak nire eguna adostu zuen, gaur egun arriskuan ez dut aita ikusten. Awesome Life !! Enplegua, familia osoan izateaz nekatuta, bizitzaz nekatuta, batzuetan bizimodu erretiroa jasaten du.

hh2.png

Bakarrik bi egun lo egin nituen amari, herrialdean. Bizitza atzerrian handia da, hemen ez dago balio emozionalik. Hona hemen gauza handiak hemen.
Lira aita orain baino hobea da, esan zuen, ez duzu tentsioa
Kamalek berak nahi du herrialde batera joan nahi dutela baina garai hartan babesik gabe geratzen dela. Duela lau urte, Chhoolwita Honda istripu baten ostean, herrialdea urrun joan zen.
Ume txikia lau eguneko arreba arreba batera utzi nuenean, Vita ez zen etxera itzultzen. Mutiko beherakoa, egoera sendoa. Hildako gorputzaren hilobian haurtxoa duen ospitalean. Korrika egin du norbaitek negarrez joateko norbait gordetzeko! Mutilek atseden apur bat egin ondoren, Kamal itzuli zen gurekin oporrak amaitu baino lehen. Hori da bizitza.