MY DREAM

အလွန်အစောပိုင်းအသက်အရွယ်ကနေ, ကလေးတွေပညာရှင်ပီသစွာကြီးတွေဖြစ်လာအကြောင်းကိုအိပ်မက်မက်ဖို့ထားကြပါတယ်။ သူတို့ဟာအောင်မြင်တဲ့အသက်မွေးဝမ်းကျောင်းအောင်၏အရေးပါမှုနှင့်အတူတိုက်ကျွေးနေကြသည်။ သူတို့ကိုဖြတ်ပြီးလာလူတိုင်းအများစု၏အဓိကအာရုံစိုက်ဖြစ်လာအသက်နှင့်အသက်မွေးဝမ်းကျောင်းအတွက်၎င်းတို့၏ရည်ရွယ်ချက်မှာအကြောင်းကိုထိုသူတို့ကမေးတယ်။

image
photo - google

သူတို့ကတစ်ဦးရည်မှန်းချက်ကိုသတ်မှတ်နှင့်အတူတူပင်အောင်မြင်ရန်သူတို့ရဲ့အကောင်းဆုံးပေးပါ။ ကပညာရှင်ပီသစွာမိမိကိုယ်ကိုတည်ထောင်ရန်အစွမ်းကုန်အရေးပါမှုသည်စဉ်တွင်အဘယ်ကြောင့်လူကိုမေ့လျော့ကဆက်ဆံရေး, ကျန်းမာရေးနှင့်ဘဝ၏အခြားရှုထောင့်ပြုစုပျိုးထောင်ဖို့အချိန်ရင်းနှီးမြှုပ်နှံဖို့အညီအမျှအရေးကြီးသောဖြစ်ပါတယ်။ သငျသညျကြောကျအသက်မွေးဝမ်းကျောင်းရှိခြင်းအကြောင်းကိုအိပ်မက်မက်နိုင်မယ်ဆိုရင် သို့ဖြစ်. အဘယ်ကြောင့်များလွန်းတဲ့ဆကျဆံရေးကောငျးတို့နှင့်ကြီးသောကျန်းမာရေးအိပ်မက်မက်သည်မဟုတ်လော

အလုပ်ရှာဖွေရေးပန်းတိုင်

လူတိုင်းသည်အသက်မွေးဝမ်းကျောင်းအိပ်မက်ရှိတယ်။ ကျွန်မကြီးပြင်းအဖြစ်လေးတွေအဖြစ်ငါသည်လည်းတစ်ဦးသိပ္ပံပညာရှင်ဖြစ်လာ၏အိပ်မက်မက်ပြီးတော့ငါဘောလီးဝုဒ်သရုပ်ဆောင်တွေစိတ်ဝင်စားတယ်နှင့်ငါစိတ်ကိုတစ်ဦးနည်းပညာပိုင်းဆိုင်ရာကွေးခဲ့ရပြီးဆုံးဖြတ်ခဲ့ပါတယ်သဘောပေါက်သောငါ၏ 12th စံပြီးစီးသည့်အခါသူကသာဖြစ်ခဲ့သည်သို့သော်တစ်ဦးသရုပ်ဆောင်ဖြစ်လာချင်ခဲ့တယ်ခဲ့သည် အင်ဂျင်နီယာသို့ရဖို့။ သို့သော်အမြော်အမြင်ရှိရှိစိတ်ထဲ၌သင်တို့၏အလားအလာများနှင့်အခြားရှုထောင့်ကိုစောင့်ရှောက်သင့်လမ်းကြောင်းကိုရွေးချယ်ကြီးတွေအိပ်မက်မထိခိုက်ရှိပါသည်။ လက်တွေ့အသက်မွေးဝမ်းကျောင်းရည်မှန်းချက်ပန်းတိုင်ကိုသတ်မှတ်မထားပါနဲ့။

ကျန်းမာရေးနှင့်ကြံ့ခိုင်ရေးရည်မှန်းချက်များ

သင်၏ကျန်းမာရေးအစွမ်းကုန်အရေးပါမှုသည်။ ဒါဟာသင်ကျန်းမာရေးကောင်းမွန်ပျော်မွေ့သာအခါသင်အသက်တာ၌အခြားအမှုအရာတို့ကိုအာရုံစိုက်နိုင်ဖြစ်ရလိမ့်မည်ဖြစ်ပါသည်။ ဒီတော့အဘယ်ကြောင့်ရုံကြီးတွေကားကြီးမားဘန်ဂလိုနှင့်အဖြစ်ကောင်းစွာကောင်းသောကျန်းမာရေးခံစားအကြောင်းကိုအိပ်မက်မက်မဟုတ်အဘယ်ကြောင့်တစ်ဦးသည်ခြောက်ပုံလစာ၏အိပ်မက်မက်? လူတိုင်းကြောင့်ဦးတည်ချက်အတွက်ကျန်းမာရေးကောင်းမွန်ခြင်းနှင့်အလုပ်ရှိခြင်းအကြောင်းကိုအိပ်မက်မက်သငျ့သညျ။ ဒါဟာနေ့စဉ်လေ့ကျင့်ခန်းအတွက်လုပ်ကြဖို့သင့်အချိန်ဇယားကနေတချို့အချိန်ထဲကယူမှမရှိမဖြစ်အရေးပါသည်။ ဒါ့အပြင်သူကလူအပေါင်းတို့သည်မရှိမဖြစ်လိုအပ်သောအာဟာရပြည့်ပါဝင်သောအကြိုးပွုအစားအစာရှိသည်ဖို့တစ်အချက်ပါစေ။

relationship ရည်မှန်းချက်များ

ဆက်ဆံရေးကျွန်ုပ်တို့၏အသက်တာမှာအထူးအရပျကိုကိုင်ထားပါ။ တစ်ဦးချင်းစီရဲ့ဆကျဆံရေးငါတို့အသက်အတွက်သိသာထင်ရှားသောအခန်းကဏ္ဍ - ကမိဘများ, အိမ်ထောင်ဖက်, ကလေးတွေ, မောင်နှမ, ဝမ်းကွဲသို့မဟုတ်မိတ်ဆွေများကိုရလိမ့်မည်။ သို့သော်ကျွန်ုပ်တို့၏ဆက်ဆံရေးမကြာခဏပြန်ထိုင်ခုံယူကြွက်ပြိုင်ပွဲများတွင်ဖမ်းမိ။ လူအများစုဟာသူတို့အသက်တာ၌ကောင်းစွာလုပ်နေကြသည့်အခါဤအဆက်ဆံရေးအကြောင်းကိုမေ့လျော့ခြင်းနှင့်သာသူတို့နောက်ကျောပျက်ကွက်ပြီးနောက်ပေါ်လဲကျတစ်စုံတစ်ဦးကိုလိုအပ်တဲ့အခါသူတို့ရဲ့လိုအပ်ချက်နားလည်သဘောပေါက်။ ဒါဟာသူတို့ကိုအတွက်အချိန်ရင်းနှီးမြှုပ်နှံခြင်းဖြင့်ထိုအဆက်ဆံရေးပြုစုပျိုးထောင်ဖို့မရှိမဖြစ်အရေးပါသည်။ သငျသညျအသက်မွေးဝမ်းကျောင်းပန်းတိုင်ကိုသတ်မှတ်, သငျသညျမေတ္တာနှင့်ချစ်ခင်နှင့်အတူမိုးဘယ်လိုဖောဖောသီသီတွေ့မြင်နည်းတူဆက်ဆံရေးဟာရည်မှန်းချက်ပန်းတိုင်သတ်မှတ်ပါ။

ကောက်ချက်

မျှသာအသက်မွေးဝမ်းကျောင်းရည်မှန်းချက်များရှိခြင်းနှင့်ပညာရှင်ပီသစွာဆက်ခံအသက်တာ၌တဦးတည်းအမှတ်ပြီးနောက်တစ်ဦးတည်းကိုသင်စွန့်ခွာနိုင်ပါတယ်။

image
photo - google

ဒါဟာမတ်ေတာရှိတဲ့ဆက်ဆံရေးရှိခြင်းကြောင့်ပညာရှင်ပီသစွာဆက်ခံ၏အိပ်မက်မက်ဖို့ဖြစ်ပါတယ်အဖြစ်ကြံ့ခိုင်ရေးရည်မှန်းချက်များရှိခြင်း၏အိပ်မက်မက်ဤသို့အဖြစ်အရေးကြီးပါသည်။ သင်သည်သင်၏အသက်မွေးဝမ်းကျောင်းအိပ်မက်နားလည်သဘောပေါက်ရန်ပြုပါတဲ့အတိုင်းဒီအောင်မြင်ရန်အဖြစ်ကိုစေ့စေ့အလုပ်လုပ်ကြသည်။

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
10 Comments
Ecency