ကားျဖင္​့ခရီးသြားျခင္​း

ငါ့ခမည္းေတာ္သည္တေန႔ကားအသစ္ဝယ္ယူခဲ့သည္။ ငါတို႔ရွိသမၽွသည္အလြန္စိတ္လွုပ္ရွားခဲ့သည်။ သူကလာမယ့္တနဂၤေႏြကိုငါ့အဘိုးအဘြားသြားေရာက္ ဖို႔ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုယူကတိျပဳခဲ့သည္။
တနဂၤေႏြနံနက္ေတာက္ပႏွင့္ ျဖစ္ခဲ့သည္။ က်ေနာ္တို႔အမွတ္တံဆိပ္ကားအသစ္သို႔့္မၾကာမီကၽြန္ုပ္တို႔သည္ Expressway ဆီသို႔ဦးတည္နဲ႔ ထဲကဦးတည္ခဲ့ၾကသည္။ ငါ့ခမည္းေတာ္သည္ကားေမာင္းေနစဥ္ကၽြန္မအေမေရွ႕ခရီးသည္ထိုင္ခုံ၌ထိုင္ေတာ္မူ၏။ ငါသည္ငါ့ညီမႏွင့္အတူေနာက္ကြယ္မွထိုင္ေတာ္မူ၏။

image

ဒါေၾကာင့္တနဂၤေႏြျဖစ္သကဲ့သို႔လမ္းကအရမ္းအလုပ္ရွုပ္ၾကဘူး။ မၾကာခင္မွာပဲကၽြန္ေတာ္တစ္ဦးသည္ျဖည္းျဖည္းအရွိန္အဟုန္မွာခရီးသြားလာသည့္ Expressway အေပၚခဲ့ၾကသည္။ ငါ့အဘယ့္သတိထားေမာင္းသူျဖစ္ၿပီးသူလည္းအစာေရွာင္ျခင္းသို႔မဟုတ္အႏၲရာယ္ေမာင္းမထားဘူး။ ဒါက Expressway တေလၽွာက္တြင္ရဲမ်ားကလိုက္ပါေနတဲ့ျမန္ႏွုန္း-ေထာင္ေခ်ာက္ရွိခဲ့သည္အတွက်ေကာင်းဖြစ်ဖို႔သက္ေသျပခဲ့သည္။ ငါရဲကရပ္တန္႔အခ်ိဳ႕ကားမ်ားကိုျမင္ေတာ္မူ၏။ သူတို႔ဟာသိသိသာသာအရွိန္ခဲ့သည်။

အဆိုပါ တစ္ေလၽွာက္ကားေမာင္း ျဖစ္ေလ့ရွိပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ လြန္တစ္ခ်ိန္ကငါတကယ္အိပ္ေပ်ာ္။

image

ကၽြန္မနိုးလာတဲ့အခါက်ေနာ္တို႔ Ayer Keroh ေသဆုံးသူတံခါးဝမွာၿပီးသားျဖစ္ၾကသည္။ ငါ့အဘသည္ေသဆုံးသူေပးေဆာင္ျခင္းႏွင့္ ၿမိဳ႕ဆီသို႔ကားကိုစီးပဲ့ကိုင္။ လမ်းခရီးတြင္မ်ားစြာကိုစိတ္ဝင္စားဖို႔ျမင္ကြင္းမ်ားလြန္။ ငါ့အဘအိမ္မွာငါတို႔လမ္းအေပၚအားျဖင့္ရပ္တန္႔ဖို႔ကတိျပဳခဲ့သည္။ က်ေနာ္တို႔ပထမဦးဆုံးကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့ဘိုးဘြားသြားေရာက္ၾကည့္ရွုခဲ့ၾကရသည္။

က်ေနာ္တို႔ၿမိဳ႕ကသူ႔ဟာသူသို႔ခရီးသြားအျဖစ္က်ေနာ္တို႔ေနာက္ကြယ္မွ အေပါင္းတို႔ႏွင့္ယင္း၏စက္႐ုံမ်ားထားခဲ့တယ္။ အားလုံးၿမိဳ႕မ်ားလိုပဲ, မ်ားစြာေသာကားမ်ားႏွင့္အျခားယာဥ္မ်ားရွိခဲ့သည္။ ဒါ့အျပင္မ်ားစြာေသာခရီးသြားဧည့္ရွိခဲ့သည္။ သမိုင္းဆိုင္ရာအက်ိဳးစီးပြားမ်ားစြာကိုေသာေနရာမ်ားရွိၿပီး, အရွင္သည္ဤအံ့ၾသစရာမဟုတ္ခဲ့ေပ။

image

ေနာက္ဆုံးအေနနဲ႔က်ေနာ္တို႔ ၌ငါ့အဘိုးအဘြား '' အိမ္မွာေရာက္ရွိလာခဲ့သည္။ အဆိုပါခရီးႏွစ်နာရီခန်႕ေခၚေဆာင္သြားခဲ့သည္။ က်ေနာ္တို႔ကကားထဲမွထြက္အရွိန္ျမႇ။ အၾကႇန်ဳပ်၏အဖိုးအဖြားေပ်ာ္ရႊင္စြာကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုရင္းရင္းႏွီးႏွီးႏွုတ္ဆက္သည္။

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency