This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

O ludzie, pół roku tu jestem i o tym nie wiedziałem, pewnie dlatego mój blog jest niedorozwinięty (albo ja, lol). Nawet nie chce mi się pisać dlaczego ta strona jest bez sensu, ale ok. Kto z niej skorzysta? ludzie co nie ogarniają o co chodzi w Steem i nie mają praktycznie mocy, jedynie to co z delegacji. Kogo do siebie zrazisz? Wszystkich innych. Gdzie jak gdzie ale na polish mamy kuratorstwo na bardzo dobrym poziomie i każdy wartościowy wpis raczej nie przechodzi bez nagrody. Oczywiście dotyczy to tagów tematycznych, bo wiadomo, że na #polish można już w zasadzie wszystko. Nie mniej w steem nie liczy się liczba głosów tylko ich moc. dlatego wchodzenie w takie układy jest stratą czasu, energii i reputacji. Nikt z sensowną mocą nie pójdzie na coś takiego, bo równie dobrze mógłby wpakować kase w bota. Może twórcy tego cuda coś wrzucą ale to tyle. Nie zdziwiłbym się natomiast gdyby poleciały flagi za używanie tego.