Edebiyat destek yazısı

Geçen gün yine steemit denizinde sörf ederken, sevgili @edebiyat hocamızın bir yazısını gördüm. Malum, bu güzel hesap #tr topluluğunda edebiyat ilgili nezih yazılara çeşitli destekler veriyor. Onun sayesinde, #edebiyat etiketi yardımıyla çeşitli güzel yazılar görebiliyoruz.

Bu güzel insan, çeşitli şekillerde yardım ediyor. Kurasyon izi sayesinde toplu upvote, yarışmalarda ödüller ve güzel yazıların toplulukta daha fazla paylaşılması gibi çeşitli yollardan yapıyor.

İşte, son yazdığı bir yazıda, karınca kararınca daha fazla destek olmak adına gücümüzü biraz birleştirelim demiş. Kendisi tüm bu eforu tamamıyla gönüllülük ilkesine sadık kalarak yapıyor. Bize de düşen, gönlümüzden koparak bir el atmak.

Yazıya burdan ulaşabilirsiniz

Ben de, kendimce birkaç yoldan nacizane yardımcı olmaya çalışıyorum. Bunu bir adım daha atmak istedim. En iyi bildiğim yoldan bir destek sunmak adına, bu destek yazısının tüm net gelirlerini(elbette bunun sınırlı kalmayacak) paylaşmak istiyorum.

Hade bakalım, sevgili topluluk. Bir el atın bakalım ;)


Source

@edebiyat'a SP delegasyonu yapabilirsiniz. 50 SP 100 SP 500 SP 1000 SP

@edebiyat hesabınınCuration Trail'ne katılabilirsiniz.

@edebiyat hesabına STEEM veya SBD bağışlayabilirsiniz.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
12 Comments
Ecency