This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Bir Film Bir Haber- Pardon! iran usulü pardon...

Shared From Dlike

Biraz önce gündemde gördüğüm haberle sarsıldım. Haber, insana dünyayı sorgulatıyor!

İran' tatile gittiğinizi düşünün. Yediniz, içtiniz, gezdiniz, ziyaretinizi gerçekleştirdiniz ve ülkenize geri döneceksiniz. Bir sabah dönüş yoluna koyuluyorsunuz, uçağınıza binip yerinize geçiyorsunuz. Ne iyi ettik de geldik diyorsunuz. Uçağınız havalanıyor ve biraz devam ettikten sonra füze ile vuruluyor. Bu resmen bir felaket!  Bindiğiniz uçak füze ile vuruluyor!  İran, kendi ülkesinde düşürdükleri yolcu uçağını açıkladı! 

İran'a karşı hislerim değişti. Gezmek, görmek istediğim yerlerden biriydi. Belki de bu yaz gidecektim. Çok saçma bir tercih olacağını gördüm. Umarım, bir daha hiçbir ülke ile sürtüşme yaşamazlar. 

Böyle olayları görünce,  durup düşünüyorsunuz... Bu kadar basit mi?

Haberleri takip etmeme sebeplerimden biri de budur. Öğrenmesem üzülmeyecektim, öğrendim üzülüyorum. 
 

Savaş söylemleri çıktığında bile hiç günahı olmayan insanlar ölüyor. Gerçekten tam olarak böyle bir gezegene sahibiz. Üzücü!

Kaynak: (Source) Trt Haber 

Film: Pardon!  (youtube üzerinde tamamı vardır.) 


Shared On DLIKE