RE: Lesk a bída plánování

Haha... díky za reakci. Mě na tom to plánování i docela baví. Tu sérii už mám celkem dobře predpripravenou, chci to vydat jako celek a řekl jsem si, že v průběhu tady na tom zkusím něco vydyndat 😃. Ale s tou primitivností máš pravdu... nejvíc mi tu vydělalo par jednoduchých článku a pár fotek. Posty prakticky bez práce a sdělení téměř nula. Mě tím psaním jde ale především o přesah toho monetizacniho modelu Hive. Píšu o tom co mě baví, v čem vidím smysl a nemám potřebu tu psát líbivé články kvůli odměnám.
To swapovani co máš v plánu funguje dobře. Alespoň mě to fungovalo a ordery mi to chytlo klidně 3-4 do týdne. Zrovna byla dobrá volatilita. Pokud si chceš hrát se swingtradingem řekněme 1000HBD kapitálem, je ideální riskovat na jeden swap 1/4. Tedy 250HBD. Může se totiž stát, že to udělá dalších 10% stejným směrem... když si vystrilis náboje při tom prvním pohybu, tak ti uteče zajímavější šance. Já dával 25% na první pohyb, 30% na druhý a zbytek na třetí pokud přišel. Měl jsem to tedy trochu sofistikovanější, ale vydrželo mi to tak 2 měsíce, než mě to přestalo bavit. Udělal jsem z 60tis CZK 80, a DCA jsem za to nabral SPS, které od prvního prikupu udělalo skoro -50% 😄

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency