This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Hayatımı Steemit'e Koydum.

SP'm 80.000'in üzerindeydi. Sadece birkaç ayda hayatım boyunca biriktirdiğim paranın çoğunu STEEM alımları için harcadım.
Diğer coinlerede yatırım yaptım, ancak toplamın % 90'ı STEEM'dir.
Son yatırımlardan dolayı birkaç ay içinde 20.000'den fazla STEEM alabileceğimi düşünüyorum. Hedeflediğim 100.000 SP toplayabilirim.

Bazı insanlar birçok SP'ı iyi kullanmadığımı düşünerek. Bana şikayet edecekler.
Hayatımı STEEM'e koydum ve sanırım kriter seçimini iyi yapıyorum.
Bütün mülküme yatıran ben saçma bir seçim ile bütün paramı kaybedeceğimi düşüünmek büyük bir yanlışlıktır.
STEEM'i satın alırken Steemit ile ilgili bir anket yaptım ve tüm parayı başarılı ve değerli olabilecek bir projeye yatırdım.

Ben hayatımı koydum ama STEEM'i bilmeyip ve 1 TL bile yatırım yapmayan birinin bana söyleyecek bir şeyi olduğunu düşünmüyorum.