This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Been Geldim :) [Cointurk 18. Projesi] (saamet#3406)

adım Samet Köker 19-20 yaşlarındayım ve hiperaktif biriyim galiba.Buraya beni getiren kişi @pandaci kendisi pandaları hatta bütün hayvanları çok sever.Kendisiyle mahalleden tanışıyoruz.Kendisi biraz daha mahallemizin modern kişisidir biz ise biraz daha orta kalitede insanlarız :)

İstanbulda yaşıyorum yaz sezonları Antalya'da otellerde çalışıyorum yaklaşık 6 ay falan sürüyor diğer aylar da kazandığım parayı yiyorum,onun ricası üzerine geldim buraya şuan sadece kusadasi projelerine katılmayı düşünüyorum en azından sigara param çıkar galiba.

Yani ondan öğrendiğim şeylerle burada birşeyler yapmaya çalışcam ama ne kadar çlaışsam da kazanamazmışım bunun için yıllar geçmesi lazımmış.İtibar puanım şuan 25 bunun yüksek olması benim için avantajlı olduğu için bunu kusadasi sayesinde başarabileceğimi söyledi.Aslında o da yeni üye sayılır 1 ay falan oldu sanırım yakın zamanda ben seni geçerim abi :) @pandaci