Nasıl tanıştım , kim tanıştırdı ? [Cointurk 18. Projesi] [ mehdi41 ]

Herkese selamlar arkadaşlar ben Mehdi GÜNEŞ. İzmit'te 96 senesinde doğdum. 90'lar çocukluğuna yetiştim diyebiliriz. Kocaeli Üniversitesinde okumaktayım. Bölümümde üçüncü senem. Nasipse seneye bitireceğim.Benim steemit ve kuşadası ailesiyle tanışmamı @hashusoz kardeşim sağlamıştır. İlk olarak lise yıllarımzda tanışıklığımız başlayan hasan kardeşimle aynı üniversitede okumaktayız. O makine mühendisliğide iken ben inşaat mühendisliğinde okumaktayım. Ben de hem para kazanacağım hem de arkadaş edinebileceğim sosyal bir platform bulduğum için çok mutluyum.
Buraya gelmemde öncelikle @hashusoz kardeşime daha sonradan da @kusadasi ailesine çok teşekkür ederim.
Herkesin günü güzel geçsin..

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now