RE: RE: Kafana Şapkadan Başka Birşey takma [Cointurk 19. Projesi] ) Engin E.#8568
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kafana Şapkadan Başka Birşey takma [Cointurk 19. Projesi] ) Engin E.#8568

RE: Kafana Şapkadan Başka Birşey takma [Cointurk 19. Projesi] ) Engin E.#8568

Teklif edilen proje güzel ancak neden selfie yapma gereği hissetmeliyim? Blockchain projelerinin özelliği anonim olmayı desteklemesi ve gizliliğin güvenliğin üst düzeyde tutulmasıdır. Bana göre bu güne kadar yapılan projelerde şahsımızla ilgili detaya girilecek olsa kesinlikle o projeye katılmazdım. Diğer platformlarda açık açık yazıyorsunuz diyeceksiniz. O platformlarda ben bir blockchain projesinde olduğumu bir icoya gireceğimi girdiğimi yayınlamıyorum. Bu nedenle önemli bir konu olarak buluyorum.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now