Steemit Ile Nasıl Tanıştım [Cointurk 12. Projesi]

Öncelikle steemit ile nasıl tanıştığımı anlatmadan once kendimden bahsetmek istiyorum.22 yaşında Mekatronik mühendisliği öğrenciyim.Bölümümden ve kendi hobimden dolayı bilgisayar ile çok fazla içli dışlıyımdır.Sürekli bilgisayar projeleri ve bölümüm ile alakalı araştırmalar yapıyorum.

Gelelim steemit ile nasıl tanıştığıma bir arkadaşımım siteyi benden önce bulması ve biraz araştırdıktan sonra diğer sosyal medyalardan biraz farklılıkları ve bir kripto para birimine erişimi olduğu söyledi.Bende denemek için üye oldum daha sonra bir kaç yazı paylaştımı böylelikle steemit serüvenim başlamış oldu.Malum öğrenciyiz steemit üzerinde biraz gelir elde etmeye başladım hem sosyal bir arayüz üzerinden devam ediyorum hemde para kazanıyorum daha fazla üsteledim steemiti.Steemit de bana bir çok farklı konularda kapı açmış oldu kripto para türleri , ingilizce ile daha fazla ilgilenmem gibi bir çok konuyla içli dışlı oldum.Daha sonra @kusadasi 'nın cointurk projelerini gördüm ve hem cointurk hemde tr etiketini geliştirmek içim çok güzel projeler çıkarıyordu.Bende hemen hemen tüm projelerine katılmaya karar verdim kendi gelişimim içinde farklı konularda makaleler yazmaya başladım.

Bu projeden elde edeceğim kazancı power up yapacağım.Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim, upvote edip değerli yorumlarınızı iletirseniz çok memnun kalırım.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now