This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Warszawa #1

Chwile mnie nie było na tej platformie
Moja nieobecność była spowodowana wyjazdem do warszawy
Zamierzam opisać cała podróż ale będę musiał podzielić to na kilka(naście) postów

Okej no to zaczynamy:
Zacznijmy od tego ze udało mi się trafić na promocje na stronie Polskibus i znalazłem bilet za 1zł !

O 9.30 byłem na miejscu
Warszawa to duże miasto ale nie przytłoczyło mnie swoja potęgą i majestatem tak ja to zrobił Gdańsk

Mój przystanek był niedaleko złotych tarasów(Plac Defilad)
Wiec postanowiłem pójść do tej słynnej galerii

Pewnym krokiem skierowałem się i wszedłem
jednak pomyliłem wejścia i zamiast wejść do galerii wszedłem do CostaCoffe
Pani bardzo miło mnie przywitała
Zamówiłem średnie Latte na sojowym mleku
Ten Wzorek na górze to "Orki z Majorki" - przynajmniej według pani basistki
IMG_20180130_095443.jpg

Siedząc w kawiarni patrzyłem za okno i rozmyślałem nad sprawami wysoce egzystencjalnymi
Z tego zamyślenia wyrwały mnie dziwne spojrzenia ludzi
Każdy z tych osobników posiadał Iphone 7 albo nowszego Oraz Mac-booka
Bardzo szybko zrozumiałem ze jestem dla nich dziwadłem bo przyszedłem sobie na spokojnie wypić kawę

Logo
Center