[BG\EN]Личен анализ - Personal analysis

raqraq.png

Предизвикателсто : Ден2: Здравейте приятели.Реших да направя обективен анакиз за работата ми в Hive..Ще направя година от както съм тук.Определено имам своите успехи,но те не са задоволителни.Има още много неща да се уча за да е смисленно пребиваването ми тук.Харесвам неограничените възможности,които ми дава Hive,нещо повече научих се да се отнасям сериозно и отговорно.

Challenge : Day2: Hello friends.I have decided to do an objective analysis of my work at Hive.It will be a year since I have been here.I have definitely had my successes,but they are not satisfactory.There is still a lot to learn to make my time here meaningful.I like the limitless opportunities Hive gives me,moreover I have learned to take myself seriously and responsibly.

raza.jpg

Аз съм креативна и смела личност.Трудните неща не ме плашат . По принцип ми създават амбция да търся начин да бъдат решени.Разбрах,че е много важно да попаднеш на човек,които по правилния начин да ти помогне ,за да правиш нещата качественно.Имах късмета да попадна на такъв човек съвсем случайно.

I am a creative and brave person.Hard things don't scare me . By
I realized that it is very important to find a person who can help you in the right way to do things in a good way.
I was lucky enough to come across such a person quite by accident.

zdraw.jpg

Това не е достатъно.Трябва да имаш воля,желание да се учиш всеки ден на нови неща.Да вземаш правилни решения и най-важното да отделяш време за тях.Времето е най големият подарък,които правим,на някого,когато работим.Тук в Hive имаме неограчени възможности да докажем себе си по различен начин.За себе си взех решението и се предизвиках да вървя напред..

Благодаря за подкрепата и посещението на всички Вас!

It's not enough.You have to have the will,the desire to learn new things every day.To make the right decisions and most importantly to make time for them.Time is the greatest gift we make to someone when we work.Here at Hive we have unlimited opportunities to prove ourselves in a different way.For myself I made the decision and challenged myself to go forward..

Thanks for all the support and visit Was!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency