V říši spamu

Zdravím kolemjdoucí

Už jsem si částečně zvykl, že mi na email chodí různé nevyžádané emaily. Poslední dobou třeba z údajné České pošty a to ohledně údajné nevyzvednuté zásilky. Stačí jen doplatit malou částku a zásilka bude vydána.
Párkrát už mi přišlo i falešné oznámení z banky či PayPal. Párkrát jsem sám váhal. Tedy - email jsem otevřel, pak už mi to bylo jasné, že jde o podvrh.
Zcela běžně mi chodí i emaily ze "seznamek" - naštěstí tyto emaily Seznam docela spolehlivě filtruje, vůbec si jich nevšímám.

Teď mi ale přišel email, který mě i rozesmál. Někde v Spojeném království na mě čeká dědictví. Že bych se ozval?

:-D

Drahý příteli
Jmenuji se Robert Morgan, jsem americký právník v Anglii - Spojeném království. Potřebuji vaši odpověď, abych probral svou naléhavou potřebu dědice mého zesnulého klienta, který má s vámi stejné jméno a nemá žádného zjevného dědice.
Rozhodl jsem se vám poslat e-mail znovu, protože od vás stále očekávám e-mail, protože je možné, že můj e-mail mohl být pravděpodobně nebo omylem vyhozen do vaší složky se spamem.
Prosím, kontaktujte mě, abych vám mohl poskytnout další informace o tomto návrhu.
Pozdravy
Právník Robert Morgan

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
25 Comments
Ecency