This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Splňte si své sny

Vždycky jsem si přála umět něco výjimečného. Tak třeba znát budoucnost, nebo si umět své sny a přání. Jenže jde to vůbec? Je možné si splnit každé přání, které nás napadne?
Tak z vlastní zkušenosti vím, že každé určitě ne...

key-3087900_640.jpg

Ale hodně přání ano. Pamatuju si na zvláštní a živý sen. U mé postele se objevila postava. Seděla na židly, kterou jsem u postele měla. Předtím jsem přemýšlela nad tím, jak to s tím plněním snů vlastně je. Zeptala se mě jenom, co si tedy přeji.
Nadechla jsem se a chtěla ze sebe vychrlit všechna svá přání. Než jsem nějaké vyslovila,
tak ta záhadná bytost zmizela stejně tak rychle, jak se objevila.

fantasy-3077928_640.jpg

Pak jsem se probudila a zjistila, že to byl jen sen. Přemýšlela jsem i nad tím,
proč se ta bytost ptala, když ani nepočkala na odpověd.
Dnes si to vysvětluji tak, že kdybych té bytosti vyjmenovala vše co chci,
nemuselo by se to splnit. Odsunula bych to do budoucna.
Když něco opravdu chci, pohlížím na to, jako kdyby to už bylo :)

girl-2067378_640.jpg

A proč vlastně tohle téma? Mě se hodně přání splnilo a tak se chci podělit o své zážitky.
Jednou jsem si sepsala na papír asi padesát věcí, které jsem si přála.
Většina z mého seznamu se opravdu splnila a po některých už ani netoužím :)
Neříkla jsem si že chci vyhrát ty lísty na představení, ale představila jsem si jak vytahují právě moje číslo.
Neřekla jsem si, že chci vyhrát cd svého oblíbence Pavla Habery,
nebo nové cd Janka Ledeckého. Prostě jsem to poslala nahoru a bylo to :)
Neříkám tedy, že se mi takhle splnilo každé přání, ale hodně z nich ano.
A také je trochu adrenalin, jestli zrovna ted to vyjde..
A když nevyjde? O nic jsem nepřišla a získám příště ;)

Foto: Pixabay