This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

panikrteckova

víte jak fungují články na steemitu ? Tak asi takhle . Včera v noci někdo dělal hrozný rámus u prádelní šnůry . já hrdina jsem vyběhnul ven a chtěl jsem křičet jako co se tu děje ale stála tam nějaká osoba a věšela montérky . na chvíli se otočila a praví , víš jak špatně jde dolú tráva a hlína s kolen ? nevědel jsem co mám říct ale vyplodil jsem co tady děláte , na to se znovu otočila a v tu chvíli jsem si všimnul že to je krteček a má natáčky . Ale od prádelních šnůr se ozvalo / ted spí tak mu můžu vyprát kalhoty . Zamrazilo mi ale šel jsem blíž , byla to paní krtečková a ukazovala mi telefon . byl to můj telefon a zvonil na něm budik . Myslím si že hromada lidí by mohla závidět tenhle sen .
pozor čtení článku v pozdních večerních hodinách způsobuje živé sny :D