Přemýšlím je si se v českém rybníčku objevovat .

Kladu sam sobě otázku

Na kolik tu ma má pusobnost ještě smysl já ho nevidím .
Teď mě odepsalo dalších pár lidí.

Ja jednoho a další mně.

Včera v zaměstnání na pohovoru šla vidět ma nerozhodnost.
Proto mi řekly že do patku se mam rozmyslet .
Volal jsem dnes že tam pujdu a personalistka že změna plánu ředitel změnil plán a už mě nechtějí.

Moje mila mě zas odmitla a ranila a ja dolezl jak pes .
Ale potěšilo mě když řekla.

Začínám tě mít ráda troubo .
Jediné co mě nabilo energii .

Tady mam další ignore .

Upřímně to ignore mě dostalo byl jsem na tom dost mizerně ten den byl jsem otráveny a pak jsem si uvědomil že mě zas někdo odepsal .

Celkově i výměna názoru.

Příště budu fotit . Si udělám vylet a par pěkných fotek .

Upřímná otázka a průzkum.

U koho jsem totálně odepsany ? Je si mam mít snahu nebo to nemá už absolutní význam.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency