MASTERS OF ROCK příprava a cesta (serial 1 část)

Nemůžu zaspat aktuálně 3:00

Chtěl jsem pár hodin spánku ale mám smůlu. Nemůžu prostě zaspat Uvažoval jsem že bych se vydal na cestu ve 4.30 ale rozhodl jsem se pro tuhle cestu .

Prospím se trochu v autobuse nebo ve vlaků .Když se mi poštěstí. Tak mě někdo zabaví v autobuse ve vlaku nebo zastávce.

Celkem se i těším i když to bude náročné stan nemám jen spacák 😅. Sice jsem si říkal už dávno že si ho koupím ale vlastně ho k ničemu nepotřebuji. Tak mě to nějak nenutí.

6:15-6:40
Mezičas utíká komunikuji s autobusakem o sve love story a o životě.
Pár fotek z dvorcu v mezičase.

6:50-7:50
Nuda nejsou komunikativní lidé kolem mě. I když v zadu v autobuse je vesela parta. Nechávám je pro sebe.

7:50-9:30
Potkal jsem dělníka vracejiciho se z Německa fajn typek .Dal mi kontakt na jeho vedoucího. Pokud bych se chtěl zkusit domluvit na Německo.

9:30-11:00

Kecám s novým člověkem a prší docela dost .Přejte mi štěstí a držte palce .A užijte si zbytek dne .

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency